Canicula pregătește surprize corpului tău, dacă nu ai grijă de el așa cum se cuvine. Iată de ce, echipa #diez, hoinărind prin numeroase articole de sănătate, a adunat 10 sfaturi care te vor ajuta să petreci această vară într-un mod sănătos și ușor.

#1. Mereu aplică o cremă cu un SPF 30 – 45 pentru a preveni arsurile de la expunerea ta la Soare.

 

PC: kiltercare.com

PC: kiltercare.com

Această regulă se aplică nu doar în timpul șederii tale la plajă, dar și în timpul unei simple plimbări. Expunerea la soare poate provoca nu doar arsuri, dar și dilatarea vaselor sangvine și agravarea rozaceei, dacă o ai.

În cazul unor arsuri mai grave din cauza expunerii la soare, o metodă tradițională este de a mixa șase castraveți curățiți de coajă cu două pahare de lapte praf și două lingurițe de flori de levănțică uscată. Aplică această pastă direct pe zona cu arsură.

 

#2. Hidratează-ți corpul

 

PC: http://theshawnstevensonmodel.com/

PC: http://theshawnstevensonmodel.com/

Apa este un produs de frumusețe uimitor și accesibil. Opt pahare de apă pe zi îți vor face pielea să strălucească și să te simți în formă întreaga zi. Atenție – trebuie să fie opt pahare de apă pură, fără îndulcitori. Ceaiurile și apa folosită la bucate nu se ia în considerare.

 

#3. Fă băi detoxifiante!

 

PC: popsugar.com

PC: popsugar.com

Pentru ca să ai o piele sănătoasă, apelează la trei pachețele de ceai pe care le vei arunca în apa din cadă. Atunci când te vei bălăci în apa caldă, ia două din pachețele și pune-le pe pleoape pentru ca să-ți odihnești ochii.

 

#4. Încarcă-ți orarul alimentar cu o doză de boabe de fructe

 

PC: modernfarmer.com

PC: modernfarmer.com

Dieta de vară trebuie să fie încărcată cu fructe, iar o cană de diverse boabe proaspete, cum ar fi mure, coacăze și căpșuni în fiecare zi este doza perfectă pentru reîmprospătare. Aceste fructe sunt bogate în antioxidanții care te vor ajuta să previi vătămarea țesuturilor și vor reduce riscul de îmbătrânire prematură.

 

#5. Alege o activitate fizică pe placul tău

 

PC: utrecht2013.com

PC: utrecht2013.com

 

Alege o activitate fizică potrivită și accesibilă ție – excursiile pe jos, plimbările lungi, ciclismul sau înotul, – pentru a scăpa de sentimentul de cușcă și pentru a rămâne mereu în formă.

 

#6. Evită plimbatul la orele nepotrivite

 

PC: desk7.net

PC: desk7.net

Pentru a evita neplăcerile de genul tensiunii arteriale înalte, durerilor frecvente de cap, amețelilor, evită plimbările prin soare de la ora 10:00 până la 16:00. De asemenea, neapărat poartă o pălărie sau un chipiu în culori deschise.

 

#7. Ai grijă de ochii tăi

 

PC: lenspick.com

PC: lenspick.com

Pentru a proteja vederea ta la serviciu și pe-afară, poartă ochelari protectori. În timpul plimbărilor, poartă ochelari care blochează cel puțin 99% din razele UV. Ochelarii de soare te ajută să previi boli precum cataracta, precum și formarea ridurilor în jurul ochilor. Nu uita să întrebi un specialist în oftalmologie despre alt tip de ochelari de protecție.

 

#8. Ia neapărat un concediu

 

PC: healthworks.my

PC: healthworks.my

Pe lângă faptul că te vei odihni, inima ta va lucra mai bine dacă vei profita din plin de vacanță pentru a te destinde. Vacanțele au beneficii multiple, precum echilibrarea tensiunii arteriale, a pulsului și a hormonilor responsabili de stres, cum ar fi cortizolul.

 

#9. Consumă mai puțin alcool

 

PC: atticchatter.wordpress.com

PC: atticchatter.wordpress.com

Vara este anotimpul potrivit pentru a scăpa de alcoolul tare și de a alege ceva mai ușor sau băuturile alcopop, băuturile ușoare ar fi sangria, o bere rece, consumate de maximum două ori pe zi.

 

#10. Dormi bine

 

PC: healthcareplaza.net

PC: healthcareplaza.net

Rezistă dorinței de a sta în fața calculatorului sau citind până noaptea târziu sau dimineața devreme. Păstrează același orar de somn pentru fiecare zi și nu cina și consuma alcool cu cel puțin trei ore înainte de somn.

Echipa #diez îți urează o vară frumoasă și sănătoasă!