După lansarea noului brand turistic național, reacția internauților nu s-a lăsat așteptată, fiecare publicând propria interpretare a noului logo.
Unii au făcut aluzie la drumuri, alții la reparație. Alții au răstălmăcit sloganul în „Discover the marshroutes of life” sau „Descoperă rutele vieții”.
Majoritatea însă și-au amintit de covorul bunicii și le place noua identitate națională.
Detalii despre noul brand vedeți aici: Pomul vieții – Discover the routes of life, sau mai multe informații pe pagina oficială de Facebook.
Iată versiunea oficială a logoului.
Stema Națională, de Pavel Ciorici
Gorgona Medusa a lui Cristi Mariuța
Monștii lui Alex Tzibari
Reparația lui Roman
Metroul
Metro lui Alexandru Dumitraș
Noua rută de microbuz a Outbox Ent.
„Discover the new marshroutes of life” a lui Marcel Spatari
Campania Electorală a lui Viorel Chihai
Cerbul lui Artur Vacarciuc
Filip Kirkorov a lui Ruslan Bologan
Coroana Moldovei a lui Viorel Mardare
Și deja coarnele din selfie