După lansarea noului brand turistic național, reacția internauților nu s-a lăsat așteptată, fiecare publicând propria interpretare a noului logo.
Unii au făcut aluzie la drumuri, alții la reparație. Alții au răstălmăcit sloganul în „Discover the marshroutes of life” sau „Descoperă rutele vieții”.
Majoritatea însă și-au amintit de covorul bunicii și le place noua identitate națională.
Detalii despre noul brand vedeți aici: Pomul vieții – Discover the routes of life, sau mai multe informații pe pagina oficială de Facebook.
Iată versiunea oficială a logoului.

Stema Națională, de Pavel Ciorici

Gorgona Medusa a lui Cristi Mariuța

Monștii lui Alex Tzibari

Reparația lui Roman

Metroul
Metro lui Alexandru Dumitraș

Noua rută de microbuz a Outbox Ent.

„Discover the new marshroutes of life” a lui Marcel Spatari

Campania Electorală a lui Viorel Chihai

Cerbul lui Artur Vacarciuc

Filip Kirkorov a lui Ruslan Bologan

Coroana Moldovei a lui Viorel Mardare

Și deja coarnele din selfie
