(foto) A fost lansat noul brand turistic al Republicii Moldova

Moldova
Foto: Logoul noului brand turistic PC: Agenția Națională a Turismului

Astăzi, 20 noiembrie, a fost lansat brandul național al sectorului turistic. Evenimentul a fost organizat în incinta Muzeului Național de Etnografie și Istorie Naturală, de către Agenția Turismului a Republicii Moldova, cu susținerea proiectului USAID Creșterea Competivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II (CEED II).

La lansare au participat: membri ai guvernului, Ambasadorul Statelor Unite ale Americii în Republica Moldova, E.S. William H. Moser și alți reprezentanți ai corpului diplomatic acreditat, directori și proprietari de companii din domeniul turismului.

Agenția Turismului a Republicii Moldova, în parteneriat cu asociațiile sectoriale, beneficiind de asistența și expertiza tehnică locală și internațională oferită prin proiectul USAID CEDD II, a elaborat Programul de promovare a produselor turistice, denumit generic „Brandul Național al Industriei Turismului”, care are scopul de a crește numărul de turiști în Republica Moldova. Programul cuprinde un set de inițiative strategice pentru sectorul turistic, incluzând: analiza piețelor țintă și a produselor turistice competitive, poziționarea ofertei turistice naționale, un plan de marketing și o identitate vizuală unică.

Pomul Vieții

Pomul Vieții, simbol complex al culturii naționale, a fost ales să reprezinte valorile și specificul turismului în Republica Moldova: ospitalitatea, naturalețea, sinceritatea și autenticitatea. Sloganul turistic „Discover the routes of life”, îndeamnă vizitatorii să urmeze calea spre noi descoperiri, ospitalitatea, istoria, vinul, gastronomia și tradițiile moldovenești.

Lansarea internațională a brandului turistic va avea loc începând cu 24.11.2014, prin intermediul unei companii de comunicare pe postul TV euronews, unde va fi plasat un spot video de promovare a Moldovei turistice.

Reamintim că, în anul 2013, Lonely Planet a prezentat Moldova ca nr. 1 cea mai neexplorată destinație din Europa, acesta fiind sloganul primei campanii internaționale de promovare a noului Brand Turistic.

Anual, Moldova este vizitată de cca. 2 milioane de străini, număr care va crește semnificativ, odată cu asocierea Republicii Moldova la Uniunea Europeană, aceasta fiind piața țintă pentru oferta turistică a țării noastre.

Brandul Turistic a fost elaborat de compania de publicitate Publicis, sub coordonarea lui Eugen Boico.

Photo 26

Photo 28

Photo 29

unnamed

Moldova2

Moldova3

Moldova 4

Moldova 5

Moldova 6

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Olesea Cember
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente