La ediția din acest an UpGreat au aplicat 169 persoane din care au fost selectați 130 tineri. Iar la prezentarea finală au fost 9 proiecte legate de Marketing și Advertising.
De la începutul UpGreat tinerii au avut mai multe traininguri în care au învățat cum să promoveze, poziționeze un produs și cum să-i evalueze eficacitatea.
Apoi tinerii au trebuit să dezvolte un business plan din diferite arii de activitate, în dependență de echipă (IT, Auto, Industria alimentară sau turism). Aceștia au avut frâu liber la idei, mai ales că în business plan putea să figureze un buget nelimitat dar care ulterior să poate fi explicat.
Prezentările finale au avut loc pe 30 noiembrie, iar închiderea proiectului pe 1 decembrie.
Ideile prezentate au variat de la deschiderea unei ceainării chinezești, lansarea unei cafele care să o poți bea rece până la o aplicație care să-i ia loc Foursquare-ului, unui parfum în formă de broșă, ceas pentru sportivi sau sistem de protecție pentru șoferi.
Coordonatorul proiectului din 2013 este Dumitru Dascăl, iar agenda manager – Mihai Stipanov.
Din cele 9 idei prezentate iată top 3:
Locul III – CARe
Un proiect care să asigure siguranța șoferilor.
Locul II – Lunchbox
Un proiect care să-i motiveze pe oameni să mănânce mai sănătos și să ia cu ei mâncare de acasă. Fiecare cutiuță poate fi personalizată.
Locul I – Moldzilla
O aplicație care să-i ia locul aplicației Foursquare în Chișinău, să fie o combinație între fest.md, point.md și forusquare iar harta să fie disponibilă în regim offline.
UpGreat este un proiect organizat de AIESEC Chișinău, mai multe detalii puteți vedea pe pagina proiectului.