Autenticitatea meleagurilor moldovenești va fi surprinsă în „Flavours of Moldova”. Un celebru jurnalist britanic creează un documentar din trei episoade

Image-559.jpg_compressed

Odată cu lansarea documentarului „Flavours of Moldova” pe una dintre cele mai populare platforme de streaming, Moldova va intra în casele a milioane de oameni. Proiectul va dezvălui autenticitatea Moldovei, punând țara noastră în vizorul iubitorilor de călătorii, ca o destinație turistică ce merită a fi explorată.

Cele trei episoade despre Moldova vor fi parte a celui de-al treilea sezon „Flavours of Romania”, realizat de celebrul jurnalist britanic Charlie Ottley, cunoscut pentru modul în care reușește să aducă turismul sustenabil și patrimoniul cultural în atenția publicului, prezentând destinațiile turistice într-o manieră unică și captivantă. Filmările au loc în peste 30 de locații reprezentative din Moldova, iar echipa de producție deja a început să exploreze nu doar atracțiile celebre, dar și locuri mai puțin cunoscute, care așteaptă să fie descoperite de turiștii dornici de aventură și autenticitate. Noul sezon se planifică a fi publicat în primăvara anului 2025, însoțit de o campanie amplă de promovare a țării.

De la istorii de viață remarcabile, la legendele vinicole și cramele subterane, prin  peisajele spectaculoase și descoperiri suprinzătoare „Flavours of Moldova” va oferi spectatorilor o imersiune unică în ceea ce face Republica Moldova uimitoare. Filmările vor surprinde gastronomia locală, tradițiile milenare și ospitalitatea localnicilor, toate prin ochii lui Ottley, care va participa la diverse activități alături de moldoveni, prezentând propria perspectivă asupra vieții din Moldova.

Proiectul se încadrează într-un amplu efort de promovare a Moldovei ca destinație turistică la nivel internațional, sprijinit de parteneri cheie precum Ministerul Culturii, Asociația Națională pentru Turism Receptor și Intern din Moldova Fondul American pentru Întreprinderi Ucraina-Moldova (UMAEF), Proiectul USAID Competitivitate și Reziliență Rurală (PCRR), dar și de sectorul privat reprezentat de Grupul Purcari și Moldova-Agroindbank – MAIB. Colaborarea acestor instituții subliniază importanța creșterii vizibilității Moldovei pe platformele internaționale ca destinație turistică sustenabilă.

Succesul documentarului „Flavours of Romania” a adus o atenție enormă regiunii, iar acum, „Flavours of Moldova” are potențialul să facă același lucru pentru țara noastră. 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente