Valeria Corolevschi, studentă la specialitatea „Producție Multimedia” din cadrul programului Profesiile Viitorului de la Universitatea de Stat din Moldova, s-a remarcat prin interes și perseverență pe parcursul studiilor sale. Aceasta a obținut un loc de muncă la Agenția Publicis Moldova, datorită studiilor de calitate, dar și eforturilor depuse în cadrul activităților extracurriculare, precum participarea la traininguri și workshopuri.
Valeria consideră că Programul Profesiile Viitorului i-a oferit posibilitatea de a-și dezvolta abilitățile și de a se obișnui cu mediul de lucru din domeniul multimedia.
„Cred că programul Profesiile Viitorului dezvoltă noi artiști, noi posturi de muncă și că acesta va influența mult dezvoltarea țării noastre. Jobul pe care îl am acum este datorită posibilităților de a învăța la acest program. Am interacționat cu oamenii din domeniul Profesiile Viitorului, iar acum urmez un internship la Publicis. Aici am dobândit abilități de utilizare a programelor de design, precum Unity sau After Effects”, a relatat Valeria.
Deși Valeria a avut deja un nivel solid de competențe în domeniul designului, dobândite în cadrul cursurilor la facultate, aceasta a beneficiat de un stagiu de pregătire suplimentar la angajarea sa la Publicis, pentru a se putea integra mai ușor în echipă.
„Majoritatea specialităților sunt predate în universitățile din Moldova fără a fi ajustate la necesitățile businessului. Proiectul Profesiile Viitorului este un moment de sincronizare între ce are nevoie business-ul și ce ar putea să ofere sistemul de educație din țară. Valeria are potențial și sper să și-l dezvolte la noi în companie”, a spus Eugen Boico, Director General Publicis.
Te invităm să descoperi istoria studentei Valeria Corolevschi în videoclipul de mai jos.
Îți dorești și tu să înveți Multimedia, Animație sau Game Design? Depune dosarul de admitere începând cu 22 iulie pe platforma eadmitere.gov.md.
Programul Profesiile Viitorului este dezvoltat de Asociația Companiilor de Creație COR și Mediacor, cu suportul Proiectului Tehnologiile Viitorului, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie, sub egida Ministerului Educației și Cercetării și Ministerului Culturii, în parteneriat cu Universitatea de Stat din Moldova, Universitatea Tehnică a Moldovei și Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”.
Acest articol a fost realizat în cadrul proiectului Tehnologiile Viitorului, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie.