Comitetul Sectorial pentru Promovarea HoReCa și Restaurante (CSFPCHR) și METRO Moldova sunt mândri să anunțe desfășurarea celei de-a VIII-a ediții a Campionatului Național Gastronomic pentru Juniori. Evenimentul a avut loc pe 24 mai 2024, la Școala Profesională nr. 2 din Chișinău.
Campionatul Național Gastronomic pentru Juniori este un eveniment anual care își propune să descopere și să promoveze tinere talente în arta culinară, oferindu-le oportunitatea de a-și demonstra abilitățile și de a-și lansa cariera în gastronomie. Acesta reprezintă o platformă de exprimare pentru viitorii chefi, cofetari și brutari, motivându-i să inoveze și să exceleze în meseria lor.
Vitalie Belii, Director, Școala Profesională Nr.2, Chișinău: „Campionatul este un punct culminant în calendarul nostru educațional și o oportunitate excepțională pentru studenții noștri de a-și măsura forțele și de a-și prezenta creațiile.”
Anul acesta, evenimentul a adunat 18 școli profesionale din întreaga țară, fiecare prezentându-și cei mai promițători elevi într-o serie de probe de concurs: ,,Tema de Acasă”, ,,Cutia Magică”, ,,Proba Individuală pentru Cofetari” și ,,Proba Individuală pentru Brutari”. Pe baza performanțelor obținute în probele ,,Tema pentru Acasă” și ,,Cutia Magică”, Centrul de Excelență în Servicii și Prelucrarea Alimentelor din Bălți a fost desemnat câștigătorul premiului ,,Școala Anului”.
Serghei Martînov, Director General METRO Moldova: „METRO Moldova este un partener fidel Campionatului Gastronomic pentru Juniori. Este o onoare să susținem acest frumos eveniment, unde tinerii noștri pot arăta ce au învățat și să își demonstreze talentul. Parteneriatul nostru este o dovadă a angajamentului continuu pentru dezvoltarea artei culinare și promovarea tradițiilor gastronomice.”
METRO Moldova a susținut acest campionat prin oferirea ingredientelor de cea mai proaspătă calitate, în special din categoria produselor de marcă proprie. Mai mult, câștigătorii de la toate probele de concurs au primit seturi de produse din această gamă.
Liuba Birina, Manager Marketing, METRO Moldova: „METRO Moldova are un parteneriat de mai mulți ani cu toate școlile profesionale care pregătesc copiii pentru meseriile de bucătar, brutar și cofetar. Suntem mândri să contribuim la dezvoltarea culturii gastronomice și a artei culinare, aducând și păstrând cele mai bune tradiții culinare din țară.”
Despre METRO Moldova
METRO este unul dintre liderii internaționali în domeniul vânzărilor en-gros, cu un sortiment de produse alimentare și nealimentare, dedicate clienților din industria HoReCa. La nivel global, METRO servește peste 17 milioane de clienți, care pot alege din mixul de canale de vânzare (magazin, livrare, comerț online).
METRO susține competitivitatea întreprinzătorilor cu soluții digitale și contribuie astfel la diversitatea culturală din comerțul en-gros și sectorul ospitalier. Sustenabilitatea este un pilon al afacerii METRO, compania fiind apreciată de către Indicele Sustenabilității Dow Jones, FTSE4Good, MSCI și CDP.
Compania operează în mai mult de 30 de țări și angajează peste 89.000 de oameni în întreaga lume. În anul financiar 2022/23, compania METRO a înregistrat un volum al vânzărilor de 30,6 miliarde EUR. aÎn Republica Moldova, compania METRO este prezentă din 2004, având peste 600 de angajați, trei magazine și peste 20.000 de articole în fiecare magazin.
Pentru mai multe informații, vizitați www.metro.md.