Odată cu lansarea cursei Chișinău – București, compania aeriană HiSky introduce pe piața din Moldova „Smart Pass”, un abonament dedicat persoanelor fizice și angajaților companiilor, care călătoresc frecvent pe aceeași rută. Facilitatea a fost până acum disponibilă doar pentru cursele interne operate de HiSky, în România.
Începând cu luna septembrie, pasagerii din Republica Moldova vor putea ajunge la București cu o cursă directă HiSky, operată cu trei frecvențe pe săptămână, în zilele de luni, miercuri și vineri. Astfel, având în vedere că o parte importantă a traficului pe această rută este unul de business, compania a decis introducerea abonamentului Smart Pass, pentru prima dată pe o destinație operată internațional. Abonamentele Smart Pass sunt de acum disponibile pasagerilor Republicii Moldova pentru toate cele trei rute HiSky incluse in abonament, respectiv: Chișinău – București, București – Timișoara și București – Cluj.
Smart Pass este soluția propusă de HiSky pentru călătorii recurente pe rutele selectate. Pachetul de bilete este adresat atât persoanelor fizice, cât și companiilor și reprezintă cel mai bun instrument pentru urmărirea și gestionarea eficientă a cheltuielilor de călătorie.
Prin introducerea acestui tip de abonament, operatorul aerian oferă pasagerilor posibilitatea de a obține un pachet de bilete de avion la un tarif redus, eliminând astfel complet costurile suplimentare cauzate de fluctuația prețului, mai ales în apropierea datelor de călătorie. Biletele achiziționate astfel pot fi utilizate nominal, de persoana fizică titulară a unui abonament sau de orice angajat al unei companii.
„Avem deja trei ani de când operăm cu succes zboruri din Republica Moldova și din România către destinații internaționale. Am câștigat încrederea pasagerilor de pe ambele maluri ale Prutului și considerăm că a venit momentul să conectăm și capitalele celor două țări. Așa cum am anunțat, vom lansa, în curând, cursa Chișinău-București. Știm că este un zbor așteptat, mai ales de pasagerii de business, pe care deplasările frecvente pe această rută îi costau ori prea mult timp, ori prea mulți bani. Așa că, venim cu o facilitate pe care o testăm cu succes, de peste un an, pe rutele interne din România, București – Cluj și București – Timișoara. Este prima dată când introducem acest model de abonament pe o rută internațională însă, având în vedere legătura economică strânsă între companiile din Chișinău și cele din București, suntem convinși că Smart Pass va răspunde exact nevoilor lor.”, spune Iulian Scorpan, CEO HiSky.
Printre beneficiile Smart Pass se numără posibilitatea schimbării datelor, cu până la 24 de ore înainte zborului, dar și check-in în aeroport, bagaj de cală și selecția locului, toate gratuite. Astfel, pachetul de bilete devine o opțiune rentabilă și flexibilă, mai ales pentru companiile cu un număr mare de angajați. În funcție de frecvența călătoriilor și numărul de pasageri, poate fi selectat unul dintre pachetele Smart Pass disponibile de 10, 20, 50, 100 sau 250 de zboruri. Prețul unui bilet pornește de la 89,99 euro/segment de zbor pentru un pachet de 10 bilete și scade până la 69,99 euro/ segment de zbor, pentru pachetul de 250 de bilete. Abonamentele, cu o valabilitate de 12 luni, pot fi achiziționate printr-un email adresat companiei aeriene la [email protected].