Deseori se întâmplă ca pasagerii să-și uite lucrurile în transportul public. Pentru ca procesul de recuperare a acestora să fie mai simplu, Regia Transport Electric Chișinău vine cu lista locațiilor la care trebuie să mergi în acest caz, în funcție de troleibuzul cu care circuli.
Așadar, potrivit RTEC, timp de cinci zile, bunul pierdut se păstrează în cadrul stației terminus, după care este transmis în parcul de troleibuze, conform rutei în care a fost găsit.
Parcul de troleibuze nr. 1, Strada Mitropolit Dosoftei 146:
# rutele: 3, 10, 22, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 38;
# telefon: 022 204 166.
Parcul de troleibuze nr. 2, Șoseaua Muncești 350:
# rutele: 1, 2, 4, 5, 8, 17, 20, 22, 28;
# telefon: 022 204 261.
Parcul de troleibuze nr. 3, Strada Meșterul Manole 8:
# rutele: 7, 9, 12, 13, 16, 21, 23, 24, 25, 26, 32, 36, 37;
# telefon: 022 204 351.
Amintim că ieri, 11 noiembrie, Regia Transport Electric Chișinău a anunțat că 24 de rute de troleibuz circulă cu abateri de la orarul stabilit. Lista acestora poate fi văzută aici.