Aplicațiile de dating din Statele Unite vor avea funcții speciale pentru utilizatorii vaccinați anti-COVID-19. Totul a început la inițiativa Casei Albe, care a creat un parteneriat cu site-urile de matrimoniale pentru a încuraja americanii să se vaccineze.
Prin această înțelegere, aplicațiile utilizate de circa 50 de milioane de oameni, vor introduce ecusoane, insigne speciale și acces gratuit la conținut premium doar pentru vaccinați, iar utilizatorii vor putea să aplice filtre de căutare pentru a vedea doar persoanele vaccinate, informează Reuters.
Prin acest parteneriat, administraţia Biden va fi mai aproape de a atinge obiectivul ca 70 % dintre americani să fie vaccinaţi până în iulie.
Match Group Inc (MTCH.O) a confirmat participarea mărcilor sale de top din S.U.A., inclusiv Tinder, Match, OkCupid, Hinge, Plenty of Fish, BLK și Chispa. Campaniile promoționale vor fi lansate în următoarele săptămâni și se vor desfășura până pe 4 iulie.
Shar Dubey, CEO al Match Group, a declarat: „Suntem onorați să colaborăm cu Casa Albă pentru creșterea vaccinărilor în America, ceea ce va permite oamenilor să se întâlnească din nou personal și să se angajeze în moduri semnificative. Acest lucru va face întâlnirile mai sigure pentru toată lumea, pretutindeni”.
Pentru a îndeplini obiectivul de 70 % pe măsură ce cererea de vaccinuri încetinește, Casa Albă a anunțat luna aceasta parteneriate și cu serviciile Uber (UBER.N) și Lyft (LYFT.O)
Conform celor mai recente date de la Centrele SUA pentru Control și Prevenire a Bolilor, Statele Unite au administrat aproximativ 279,4 milioane de doze, 48,2 % dintre cetățeni primind cel puțin o doză de vaccin.