Studenții de la specialitatea „Comunicare și relații publice” de la USM au avut o lecție publică cu Elena Știubei

IMG_4816

Miercuri, 10 martie, studenții de la specialitatea „Comunicare și relații publice” din cadrul Facultății de Jurnalism și Științe ale Comunicării a Universității de Stat din Moldova au organizat cea de-a doua lecție publică online din proiectul „Cinci idei despre…”, care este realizat în cadrul cursului „Comunicare în situații de criză” și face parte dintr-o serie mai amplă de activități, ce se vor desfășura în contextul aniversării a 75-a a Universității de Stat din Moldova. 

La această lecție, Elena Știubei a organizat un sprint pentru a iniția participanții în „bucătăria” copywritingului. Cei prezenți au avut parte de multe exemple și exerciții din care se pot inspira. Participanții au învățat diferite formule și tehnici creative și neplictisitoare, care îi învață să vândă un produs sau serviciu.

Invitata specială a acestui eveniment, Elena Știubei este specialistă în comunicare & PR, ex-copywriter Moldcell, activează în acest domeniu din 2011. Elena Știubei a vorbit despre importanța cunoașterii brandului și a produsului pe care dorești să-l promovezi și cât de necesar este să ai un stil personal de a scrie. Ea a menționat următoarele: „Avem un text bun, atunci când el aduce vânzări,… dar când nu studiem suficient, apelăm la texte banale, care nu se vor bucura de succes.” Aceste idei au fost exemplificate, încurajând studenții să fie originali și creativi: „când scrieți despre foc să vă gândiți la gheață și invers…”.

Sintetizând informația prezentată de către Elena Știubei în cadrul acestei lecții online, putem enumera următoarele cinci idei ale invitatei despre copywriting:
# Copywritingul se bazează pe comunicare, întrucât totul începe cu o comunicare bine pusă la punct;
# Un copywriter trebuie să comunice constant și corect cu tot publicul implicat;
# Este esențială crearea unei relații cu publicul și adaptarea unei comunicări, specifică acestui public;
# Întotdeauna pornim de la scop, punându-ne întrebarea „pentru ce scriu acest text?”;
# Scrieți în fiecare zi, nu vă puneți bariere! Scrieți cât mai simplu! Ori comunici interesant, ori mori!

La eveniment au fost prezente 55 de persoane, printre care studenți, profesori, decana facultății, dr. hab., prof.univ. Georgeta Stepanov și alți oameni interesați de acest domeniu.

Aceste lecții sunt organizate datorită implicării active a doamnei Lilia Jomiru, lectoră universitară, care are grijă să aleagă invitați cât mai interesanți, ce pot să inspire și motiveze viitorii specialiști din domeniul comunicării și relațiilor publice.
Studenții au fost foarte activi și au rămas impresionați de această lecție, au adresat o serie de întrebări, iar invitata a fost foarte receptivă și a răspuns la fiecare în parte.

Loredana Garaz,
studentă în anul II, FJȘC, USM


Acest material a fost scris și redactat de echipa USM. Informațiile prezentate în acest material nu reflectă nici într-un mod opiniile echipei #diez.

Taguri: #PromoUSM
Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente