În pragul Jocurilor Olimpice, marile companii se înghesuie care mai de care să susțină cât mai autentic și creativ această competiție, pentru că într-un univers atât de încărcat valoric şi într-un spaţiu atât de competitiv, simpla sponsorizare nu mai este suficientă.
Unii își asociază imaginea cu sportivi de renume, alții promovează valori cum ar fi ambiția și perseverența, iar alții ating straturi mai profunde ale firii umane, așa cum au făcut cei de la Procter&Gamble și multe alte campanii.
Spotul Procter&Gamble despre mame a avut de departe cel mai mare succes, întrucât clipul apărut în luna aprilie, a fost distribuit pe Facebook de aproape două milioane de ori și pe YouTube a fost vizionat de peste 12 milioane de ori. Mesajul clipurilor este acela că în pragul Jocurilor Olimpice, nu trebuie să ne gândim doar la cei a căror evoluţie sportivă o urmărim la TV, ci şi la persoanele care i-au crescut în spiritul ăsta, care au suferit la fiecare eşec şi care s-au bucurat de fiecare victorie, cot la cot cu ei.
Campania Procter&Gamble devine astfel un omagiu adus mamelor de pretutindeni, care îşi cresc copiii frumos, făcând din ei adevăraţi campioni, fie că fac parte sau nu din lumea sportului.