Zona de sub podul de la intersecția străzii Miorița cu șoseaua Hâncești, spre ieşirea din oraş, va căpăta o nouă imagine în scurt timp. Acolo, va fi realizată o pictură murală care va cuprinde elementele brandului turistic al Republicii Moldova – „Pomul Vieții”. Câştigătorii care vor realiza pictura murală au fost aleşi în urma unui concurs lansat de Pretura sectorului Centru.
Pe parcursul a 35 de zile, artistul muralist Dumitru Potapov va picta circa 3 800 m² din zona de sub podul de la Telecentru.
Costul proiectului este estimat la 300 000 de lei. Acești bani nu vor fi cheltuiţi din bugetul orașului, fiind o contribuție din partea Berd’s Design Hotel și Caparol.
Inițiativa face parte din Campania națională #NeamPornit şi este un proiect inedit, fără precedent, un concept turistic care celebrează tradițiile noastre cu experiențe autentice și neexplorate.
„Zona podului de la Telecentru este o pânză imensă pentru artiştii urbani, care vor să-şi expună ideile în culori. Ne dorim să înfrumusețăm orașul, iar în acest sens urmărim dezvoltarea mai multor proiecte de infrastructură și urbanistică. Subiectul frumosului şi esteticului mereu a fost în vizorul Primăriei Chişinău, având ca scop dezvoltarea unui oraş comod pentru a trăi, dar și unul frumos şi amenajat.
Inițiativa va fi lansată online, în cadrul unui eveniment transmis live pe Facebook. Acesta se va desfășura pe pagina Agenției de Investiții, dar și pe pagina #NeamPornit astăzi, 14 iulie, începând cu ora 12.00.
Apropo, invităm toți artiștii urbani din țară sa se exprime liber pe zidurile Stadionului Republican, unde prin decizia mea va fi ridicată interdicţia de a picta. Este important doar ca arta să corespundă normelor legii și ale bunului simţ”, a spus Ion Ceban.
Dacă dorești să fii mereu la curent cu cele mai populare și actuale știri de pe #diez, ești mereu binevenit(ă) și pe canalele noastre de Telegram: RO și RU.