De 15 ani în Moldova, succesul tău este afacerea noastră! În această perioadă ne-am dedicat misiunii de a contribui la succesul clienților noștri – antreprenori sau familii din Moldova – și te-am obișnuit cu tot ce e mai bun. De 15 ani, suntem partenerul de încredere al clienților, furnizorilor și autorităților.
Aniversarea noastră este ocazia pentru a ne reconfirma angajamentul, pentru a ne cunoaște mai bine, dar și pentru a te invita să sărbătorim împreună prin evenimentele organizate special pentru tine și familia ta, oferte și premii tentante
La 15 ani de METRO, în Moldova:
peste 1,5 milioane de clienți și-au făcut cumpărăturile în magazinele noastre;
o echipă de peste 600 de oameni zilnic muncesc cu pasiune, pentru a oferi tuturor susținerea de care au nevoie în drumul lor spre micile și marile succese;
zilnic peste 20 mii de produse stau pe rafturi în fiecare dintre magazinele noastre, pentru ca tu să faci cele mai bune alegeri;
sute de producători și furnizori locali din diverse domenii și-au dezvoltat afacerile împreună cu METRO;
în susținerea producătorilor autohtoni, peste 50% din sortimentul de produse alimentare l-am creat din produse moldovenești;
menținem o strategie de preț corectă în raport cu piața, iar clienții beneficiază de promoții și programe de loialitate;
am creat mărcile noastre proprii pentru a oferi un raport optim preț-calitate: METRO Chef, Aro sau Rioba;
suntem un contribuabil responsabil, iar aportul nostru la dezvoltarea țării a constituit achitarea impozitelor directe la bugetul de stat în valoare de peste 1 miliard de lei;
standardele de calitate și siguranța alimentară reprezintă o prioritate pentru noi, fapt reconfirmat prin mai multe premii naționale în domeniu;
suntem social responsabili în activitatea noastră: oferim suport pentru dezvoltarea afacerilor, educație antreprenorială, încurajăm voluntariatul, susținem educația gastronomică; suntem prietenoși mediului: promovăm produsele eco și punem accent pe reducerea consumului de apă și plastic. Iar pentru reducerea emisiilor de CO2 am instalat o stație pentru încărcare a mașinilor electrice, urmând ca până la finele anului să fie lansate încă două.
Cum sărbătorim 15 ani de succes împreună?
Aniversarea a 15-a ne oferă ocazia de a ne exprima recunoștința și de a vă mulțumi vouă, clienților noștri, deoarece doar împreună continuăm să scriem povestea de succes a METRO. Răsplătim loialitatea și de aceea v-am pregătit cadouri și surprize.
Iată cum te invităm să sărbătorim împreună 15 ani de succes:
În perioada 1 august 2019 – 15 septembrie 2019, participă la Campania Aniversară cu premii pe măsură! Fă cumpărături la METRO și intră în cursă pentru a câștiga: vouchere pentru cumpărături, trotinete electrice, biciclete și marele premiu – un automobil electric Renault Zoe! Fiecare bon în valoare de 1000 de lei reprezintă o șansă. Detalii aici.
Găsește în magazinele METRO oferte speciale și prețuri imbatabile. În această perioadă multe etichete îți vor face cu ochiul, de aceea nu rata ocazia! Detalii pe www.metro.md.
În septembrie, vino cu întreaga familie la FOOD FEST – Powered by METRO, pentru a trăi împreună experiențe culinare deosebite. Dar nu numai: cei mari și cei mici se vor bucura de jocuri, ateliere, concursuri, masterclass-uri, muzică, dans și alte activități interesante pentru toată familia. Fii cu ochii pe pagina noastră de facebook.
Nu rata Ziua Afacerii Tale, pe 8 octombrie! Dacă deții sau ești parte a unei mici afaceri, atunci vei fi sărbătorit și îți vei putea promova proiectele! Evenimentul este dedicat celor cu spirit antreprenorial, care contribuie la dezvoltarea comunității, de aceea merită să fie apreciați, cunoscuți și susținuți.
Despre METRO
METRO este unul dintre cei mai importanți jucători internaționali în comerț. De 55 de ani compania livrează ingrediente pentru succesul clienților săi, la nivel global. Retailerul își desfășoară activitatea în 35 țări și angajează peste 150.000 de persoane în întreaga lume, care deservesc peste 21 milioane de clienți. METRO oferă soluții individualizate pentru a satisface cererea clienților săi angrosiști și din vânzări cu amănuntul, la nivel regional și internațional. Prin mărcile sale comerciale METRO/MAKRO Cash&Carry, prin intermediul serviciilor de livrare, precum și prin inițiativele privind digitalizarea, compania stabilește standardele pentru viitor: centrare pe client, soluții digitale și modele de afaceri durabile. În Republica Moldova compania este prezentă din anul 2004, având trei magazine și peste 20.000 de articole disponibile în fiecare punct de vânzare. Mai multe detalii pe www.metro.md.