Interfața versiunii web de Facebook a suferit mici modificări în această săptămână, iar noi am fost nevoiți să trecem la Messenger.com, scrie playtech.com.
Destul de des, observăm modificări mai mici sau mai mari introduse în Facebook. Cea mai populară rețea de socializare din lume este actualizată constant cu scopul de a ține utilizatorii interesați și pentru a facilita interacțiunea cu cât mai multe elemente din interfață într-un timp scurt. În trecut, nu s-a întâmplat însă niciodată ca un simplu click să vă forțeze migrarea către o nouă pagină web sau o nouă aplicație.
În urmă cu câteva zile, mai mulți utilizatori au observat o schimbare discretă printre butoanele din Facebook. Butonul din partea dreaptă sus, pe care îl foloseați pentru inițierea unui dialog cu prietenii a luat altă formă. Acesta a ajuns o referință către icoana de dimensiuni generoase pe care o vedeți www.messenger.com. În plus, în colțul din stânga sus, sub cuvântul News Feed, acum a fost introdus același Messenger. În principiu, aceste unelte fac același lucru, dar în trecut nu implicau părăsirea paginii web Facebook.com pentru a putea purta un dialog.
Efectul este similar cu situația de acum câțiva ani, când, prin intermediul aplicației Facebook de mobil, ați fost forțați să vă instalați Messenger. Diferența constă în faptul că Messenger.com este o pagină web și nu o aplicație dedicată. Partea bună este că în continuare puteți purta o discuție cu cineva pe Facebook în formatul clasic, dar dacă veți face click pe butonul View all in Messenger de la baza liste de dialoguri inițiate anterior, veți sări instant din Facebook.com în Messenger.com.
Merită reținut că Messenger.com este departe de a fi un site nou. Respectiva pagină web vă permitea încă din 2015 să vă autentificați cu numele vostru de utilizator și parola aferentă de Facebook pentru a purta un dialog cu prieteni printr-un set foarte stufos de unelte. Marele avantaj al acestui sistem este că, dacă vreți să vă concentrați toată atenția asupra unei discuții, nu veți mai fi distrași de notificările de pe Facebook.