În incinta Primăriei Ialoveni a avut loc o rundă de discuții pe marginea activității serviciului de transport public de călători. La întâlnirea organizată de primarul Sergiu Armașu au participat reprezentanții celor trei firme care administrează ruta 35, precum și Petru Anton, șeful adjunct al Direcției control al transportului rutier și autogări din cadrul Agenției Naționale Transport Auto (ANTA), menționează Ialovenionline.md.
Tudor Meșină, specialist în probleme de construcții la Primăria Ialoveni, a menționat că în urma unei monitorizări s-a depistat că graficul circulației pe rute se încalcă în continuare, fluxul de pasageri este foarte mare la orele de vârf, microbuzele opresc în afara stațiilor. O situație mai bună s-a atestat în privința condițiilor sanitare din mașini.
Administratorii firmelor de transport au recunoscut că sunt probleme și au fost admise încălcări, dar au dat asigurări că se străduiesc să înlăture toate neajunsurile. De asemenea, eu au declarat că și pasagerii au o parte de vină, atunci când insistă ca rutierele să pornească mai repede sau așteaptă să fie luați din orice loc și să li se oprească unde doresc.
Astfel, s-a stabilit ca în următoarea perioadă transportatorii vor înlătura neajunsurile semnalate pentru a asigura un serviciu calitativ locuitorilor orașului Ialoveni. Pentru a face ordine în activitatea transportului public, pasagerii sunt îndemnați să aștepte microbuzele doar în stații și să coboare doar la stații. La acest subiect, toți participanții la discuție au dat asigurări că stațiile de așteptare sunt amplasate cu respectarea tuturor condițiilor și cerințelor tehnice pentru asigurarea unui trafic cât mai sigur. Administratorii de rută au promis că, începând cu 1 februarie, vor respecta angajamentul de a opri doar la stații, dar au cerut ca și rutele care tranzitează orașul să procedeze la fel.
Tot după 1 februarie, pe ruta 35 vor fi organizate controale inopinate a activității transportului public, cu participarea reprezentanților ANTA, a administrației publice locale, dar și a Inspectoratului de Patrulare.