NOTORIUM 2016: Motivele pentru care să participi alături de peste 3.000 mărci comerciale la turneul mărcilor recunoscute

notorium3
Foto:NOTORIUM 2016

Oganizatorii Concursului vin cu o inițiativă diferită ca concept pentru a decide care mărci comerciale vor fi cele mai recunscute. Astfel, concursul on-line este organizat după conceptul unui turneu medieval, desigur virtual, o bătălie a mărcilor, în care fiecare are aceleași șanse și fiecare merită să fie recunoscut.

t timp aveți de la lansare și dacă aveți un feedback care este el?

NOTORIUM 2016, s-a recomandat ca un Turneu a celor mai recunoscute mărci comerciale din Moldova, se desfășura în perioada 11 aprilie – 15 mai 2016. Concursul este disponibil cu vot ZILNIC direct pe pagina oficială http://notorium.md/ și prin sms voting la numărul scurt 4421, la 45 de categorii si peste 100 de subcategorii de produse si servicii. Corectitudinea, transparența, buna desfășurare a concursului și desemnarea învingătorilor în urma rezultatelor votingului este asigurată de organizatorii concursului și de către Juriul de Onoare.

#1. S-a confirmat faptul că piața este gata pentru acest concept de concurs, la care fiecare își are șansa sa de recunoaștere, manifestîndu-se un interes sporit și din partea companiilor mici și mijlocii de participare.

#2. Companiile mari au demonstrat faptul că sunt gata să lupte pentru menținerea poziției lor deja cunoscute pe piață.

#3. S-a demonstrat faptul că titularii de mărci comerciale sunt gata să lupte pentru recunoaștere, petru ce este necesară implicarea și participarea similar unei competiții, rezultatul căreia este dependent de implicarea și participarea activă a mărcii în concurs și de stimulare a propriilor clienți și adepți ai mărcii să o voteze.

Ce rezultate concrete pot fi menționate, dacă e posibil în cifre?

#1. În concurs participă peste 3000 de mărci comerciale, dintre care mai mult de 80% din mărci de produse și servicii sunt de proveniență autohtonă.

#2. Au fost inregistrate peste 50.000 voturi pe site pentru mărcile aflate în concurs.

#3. Pagina oficială a concursului www.notorium.md a fost accesată de peste 22.000 vizitatori unici, majoritatea dintre care revin cel puțin odată pe pagina de concurs.

#4. Pagina de facebook a concursului www.facebook.com/Notorium.md/ a fost vizualizată de peste 33.000 de persoane.

#5. Audiența Concursului crește zilnic cu 1500 – 2000 de utilizatori noi ai paginii web, în același timp zilnic fiind procesate în medie și 50-70 de solicitări noi de participare la concurs.

#6. Vizualizarea on-line a materialului promo dedicat Concursului Notorium este de peste 1 milion de vizualizari în rețeaua de banere online plus știrile și articole despre eveniment postate în 15 surse media.

 

NOTORIUM 2016
NOTORIUM 2016

Până la ce data se poate de aplicat la concurs și cine poate aplica?

La concurs pot aplica gratis orice titular de marcă înregistrată sau detonator a unei mărci neînregistrate, completînd on-line pe http://notorium.md/send, data limită 5 mai 2016.

Ați menționat faptul că participarea la concurs este gratuită? Sunt care taxe de concurs suplimeare pentru participanți?

Participarea la concursul cât și beneficerea de toate facilitățile standat on-line ale NOTORIUM sunt absolut gratuite. Organizatorii au pregătit pachete suplimentare de promovare pe perioada și după finalizarea concursului, pachete care nu pot influența rezultatele concursului. Pentru toți învingătorii în nominațiile prezente în concurs, locul 3, 2 și 1 va fi organizată Ceremonia oficială de decernare a distincțiilor și Trofeelor NOTORIUM cît și forumul evenimentului cu prezentări a istoriei de succes a brandurilor larg cunoscute și apreciate pe piața Republicii Moldova, de asemenea evenimentul se va finisa cu un VIP fourchette și networking. Prezența la eveniment va fi în baza invitațiilor speciale și a biletelor de acces. Detalii suplimentre în curînd pe pagina http://NOTORIUM.md/gala-de-premiere.

 

NOTORIUM 2016
NOTORIUM 2016

Ce beneficii puteți menționa pentru participanții la Turneul mărcilor comeciale?

  • Participarea gratuită în concurs;
  • prezența alături de peste 3000 de mărci comerciale;
  • audiență generală peste 3 mln. vizualizări;
  • vizualizari unice estimate min. 50.000 de vizitatori pînă la finalizarea concursului;
  • ridicarea nivelului încrederii și a imaginii mărcii comerciale participante la concurs;
  • pentru primii 3 cîstigători dreptul de a utiliza logotipul  NOTORIUM, imaginea Trofeului sau a medaliilor Concursului pentru promovarea produselor și serviciilor;
  • Toate mărcile comerciale care vor întruni cantitatea de voturi minimă de 100 de voturi pe toată perioada concursului vor fi publicate în Catalogul NOTORIUM – Cele mai recunoscute mărci comerciale din Moldova.
  • Catalogul si Forumul NOTORIUM –instrumente eficiente de promovarea produselor și serviciilor Dvs in rîndul elitei business-ului moldovenesc .
  • Gala de premiere a nominanților și Forumul NOTORIUM, un eveniment unic ca format, cu top managerii companiilor care au obținut distincții în concurs la peste 100 de subcategorii active, peste 300 de nominanți penru locurile 3, 2 și Trofeele NOTORIUM, cît și prezentări ale istoriilor de succes ale reprezentanților brandurilor notorii.

 

Aveți un mesaj către participanți?

 

NOTORIUM îndeamnă toți participanții să lupte pentru recunoaștere sau pentru a confirma recunoașterea mărcii de către public la Turneul celor mai recunoscute mărci comerciale din Moldova. Pentru detalii accesați www.notorium.md, solicitați informații la: [email protected], și la organizatorii evenimentului: +373.79.822.822, +373.60.00.70.50, +373.690,22.8.22.

 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente