Sunt tineri și îndrăgostiți. Îndrăgostiți de ideile, visurile și vocația lor. Sunt atât de diferiți, dar pe toți îi unește dragostea. Dragostea față de frumos și față de vinul de calitate.
Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV), cu susținerea partenerului său strategic, Proiectul de Competitivitate USAID, dă startul celui de-al doilea val al programului anual „Wine Friendly” – însemn al calității serviciului de vinuri în restaurante. Noua campanie, care se va desfășura în luna dragostei, are genericul „wINe LOVE” și își propune să continue familiarizarea publicului larg cu noțiunea „Wine Friendly”, încurajând consumul conștient al vinului de calitate în rândul tinerilor. În cadrul campaniei, vor fi realizate câteva materiale video, în care tinerii vinificatori, restauratori și lideri de opinie vor defini noțiunea de dragoste și vin de calitate, continuând manifestul „Dare to be Wine Friendly!”.
Astăzi lansăm primul video din cadrul campaniei, în care vă îndemnăm să-i cunoașteți pe Dan Prisacaru, vinificator și fondator „Minis Terrios”, Dara – interpretă, și Ruslan Cojocaru, fondator „Tucano Coffee”.
Dan Prisacaru, vinificator, fondator „Minis Terrios”: „Dragostea este când faci ceva sau ești cu cineva cu care te simți liber, iar vinul este ca un fecior sau o fiică, la începutul fermentării el prinde viață, se naște. După perioada de maturare, îmbuteliere, el ajunge un bărbat în toată firea sau o femeie în toată firea. Pentru mine vinul este o pasiune, m-am lansat în această afacere pentru că admir lucrurile aparent imposibile. Sunt îndrăgostit de familie, de viață, de vinuri și sunt Wine Friendly!”.
DARA, interpretă: „Dragostea per general înseamnă a dărui. Atât. Vinul aduce pace și ura în dragoste preface. Eu vreau să cred că asta e menirea vinului. Eu vreau să cred că odată cu un gât de vin pe care îl sorbi, lucrurile par mai frumoase și rămân așa după ce trece efectul vinului. Sunt îndrăgostită de muzică și sunt Wine Friendly!”.
Ruslan Cojocaru, fondator „Tucano Coffee”: „Dragostea este în primul rând dăruire necondiționată. Comunicarea cu un prieten, cu o emoție, cu posibilitatea de a simți persoana de alături, de a o deschide. Sunt îndrăgostit de vin, de oameni buni și sunt Wine Friendly!”.
De asemenea, în cadrul celei de-a doua etape a campaniei „Wine Friendly”, vor fi organizate 12 masterclass-uri de degustare a vinului de calitate pentru publicul larg, ghidate de somelieri. Evenimentele sunt destinate clienților fideli ai restaurantelor care urmează să fie acreditate „Wine Friendly”, dar și tuturor celor care își doresc să deguste vinurile, să le cunoască și să devină amici ai vinurilor produse în Republica Moldova.
Dare to be „Wine Friendly”! (Îndrăznește să fii Amic al Vinului!) Urmărește-ne pe pagina de Facebook „Wine of Moldova” (https://www.facebook.com/wineofmoldova/app/785775811544668/), pentru a deprinde cultura consumului conștient al vinului de calitate!
Despre Programul „Wine Friendly”
Distincția „Wine Friendly” este oferită de Oficiul Național al Viei și Vinului și partenerul său strategic, Proiectul de Competitivitate USAID, celor mai bune restaurante din țară, care, în urma unui proces riguros de selecție, evaluare și perfecționare profesională, primesc Acreditarea de Calitate în Servirea Vinului. Procesul de acreditare a localurilor se desfășoară în conformitate cu standardele de calitate în domeniul serviciului de vinuri, sub egida Asociației Europene a Somelierilor.