(video) Timișoara are un film oficial de prezentare

timisoara
Foto:Chiar dacă primăria a introdus restricţii de circulaţie pentru biciclişti în centru, în film apare o tânără care pedalează prin Piaţa Victoriei şi este promovat mersul pe două roţi. PC: Captură youtube

Timișoara este promovată pentru a deveni Capitala Europeană a Culturii în 2021. Astfel de curând și-a lansat un film oficial de prezentare.

Până acum şi-au manifestat intenţia de a candida la titlul de Capitală Culturală Europeană oraşele Arad, Alba Iulia, Braşov, Cluj-Napoca, Timişoara, Sfântu Gheorghe şi Iaşi.

Ministrul Culturii, Daniel Barbu, declara, în 16 martie, într-o conferinţă de presă, la Timişoara, că sprijină candidatura municipiului la titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2021 şi va face lobby pentru ca dosarul de candidatură al oraşului să fie de nerefuzat.

Potrivit calendarului, în anul 2015, România anunţă oraşele candidate la titlul de Capitală Europeană a Culturii şi depune dosarele de candidaturi, iar în 2017 va fi desemnat oraşul câştigător din România şi cel din Grecia, care vor purta acest titlu timp de un an.

Film de prezentare

Reprezentanţii Primăriei Timişoara au prezentat un scurt film de promovare a oraşului, un clip oficial realizat special în acest scop. În filmuleţ apar obiective cum ar fi Catedrala, Opera, Bastionul sau canalul Bega şi pieţele publice reprezentative ale capitalei Banatului, descoperită din şaua bicicletei. Chiar dacă primăria a introdus restricţii de circulaţie pentru biciclişti în centru, în film apare o tânără care pedalează prin Piaţa Victoriei şi este promovat mersul pe două roţi.

„Filmul oficial de promovare a Timişoarei a fost realizat în ultimele două săptămâni. Existau diverse filmuleţe, pe care însă nu le-am realizat noi. Aveam nevoie de un astfel de instrument de promovare, a fost realizat ca o invitaţie de a vizita şi a descoperi Timişoara. Am încercat să prezentăm prin film un oraş viu, un oraş modern, un oraş care să fie atrgător atât din punct de vedere al afacerilor, cât şi al turismului şi să prezentăm puţin din oamenii pe care Timişoara îi are şi care sunt probabil cel mai important bun”, a explicat viceprimarul Dan Diaconu.

Filmul are 2 minute şi 30 de secunde şi a costat 3.500 de euro, banii venind în mare parte din sponsorizări, potrivit autorităţilor locale.

Clipul urmează să fie prezentat în premieră în străinătate la Maastricht, unde va fi semnat un acord de cooperare culturală între Timişoara, provincia Limburg şi alte trei oraşe europene.

Sursa: Tion.ro

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente