Startup-urile de fashion doresc să te asigure cu haine unice

sulekha-white-fring-dress-2-1024×682
Foto:Priect din cadrul startupului de fashion Before the label, PC: Before the label

Crowdfunding*-ul permite noilor startup-uri de fashion să lupte împotriva normelor industriale ale manufacturii în Asia, aducând procesul de producere mai aproape de casă mulțumită comenzilor mai ieftine și mai mici.

Astfel, producătorii locali vor fi capabili să creeze haine unice, anunță TechCrunch.

Un bun exemplu ar fi startupul Out Of X, creat în Tel Aviv, care dorește să strice normele manufacturii prin încorporarea a două pâlnii: una dintre afacerea unui designer individual și cumpărătorul produsului final, iar alta – dintre designer și furnizorul produsului.

Alte exemple ar fi Before the Label și I Am La Modecare utilizează metoda de crowdfunding drept o alternativă a producătorilor de masă. Scopul micilor startup-uri nu este de a crea cantități enorme de haine, ci să răspundă numeroaselor cereri de haine personalizate și unice.

Conceptul acestor startupuri este similar celor de la Kickstarter și Indiegogo. Fiecare dintre aceste campanii are un scop minim pentru a purcede la o eventuală producție de haine. După ce un articol vestimentar atinge minima de investiții, acesta va fi produs cât mai curând. Puterea este doar în mâinile mulțimii, care va decide, eventual, care rochie, bijuterie sau cămașă va fi făcută.

 

*Crowdfunding – practica de a aduna donații pentru proiecte sub forma unor sume de bani din partea unei mulțimi de oameni. De obicei, aceasta se face online.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente