În data data de 21 octombrie 2025, studenții Facultății Relații Economice Internaționale a Academiei de Studii Economice din Moldova (ASEM), au participat în cadrul unei vizite de studiu desfășurată la Jaguar Land Rover Moldova, DAAC-Hermes.
Ivan Sandu, managing director la Jaguar Land Rover, DAAC-Hermes, absolvent ASEM, a oferit studenților o prezentare despre strategia de poziționare a brandurilor, gama sortimentală a modelelor, segmentul-țintă și particularitățile comportamentului consumatorilor din segmentul premium.

Totodată, a împărtășit exemple concrete despre modul în care compania menține standardele globale ale mărcii prin servicii, comunicare și inovație continuă.
Această vizită a reprezentat un motiv de inspirație pentru tinerii economiști care aspiră să integreze competențele teoretice în contexte reale de afaceri și a fost organizată de profesorii de la disciplina „Marketing internațional”, Eudochia Jomir, drd., asist. univ. și Tatiana Gaugaș, dr., lect. univ.


Acest material a fost scris și redactat de echipa ASEM. Informațiile prezentate în acest material nu reflectă nici într-un mod opiniile echipei #diez.











