Glovo Moldova: de la poftă la record. Kebabul – vedeta livrărilor

BeFunky-collage – 2025-07-11T094804.917 (1)

De Ziua Mondială a Kebabului, celebrată anual pe 11 iulie, Glovo aduce în prim-plan trendurile culinare care au marcat gusturile moldovenilor. În ultimul ani, comenzile de kebab prin aplicația Glovo au explodat, cu o creștere spectaculoasă de 58 % în unități livrate. Nu doar mai multe comenzi, dar și mai mulți consumatori: numărul celor care aleg kebabul a crescut cu peste 30 % față de anul precedent.

Datele arată o creștere spectaculoasă a preferinței pentru kebab, care s-a impus clar ca unul dintre preparatele pe placul consumatorilor din Moldova. Chișinău este fără îndoială capitala kebabului, fiind în topul orașelor cu cele mai multe comenzi. 

Dacă ne întrebăm când lovește pofta cel mai tare, răspunsul e clar: ora 19:00. Momentul cel mai intens a fost pe 12 martie 2025, ora 19:40, unde s-au livrat 8 kebaburi într-un singur minut în toată țara.

Vinerea – ziua cu cei mai mulți pofticioși

Când vine vorba de preferințe, Durum e în capul preferințelor, înregistrând o creștere uimitoare de 600 %. Iar ziua de vineri este cea mai aleasă pentru comenzi: aproape 1 din 5 comenzi au loc la final de săptămână. 

De asemenea, kebabul cu pui și cel cu cașcaval sunt în topul preferințelor, semn că combinațiile savuroase sunt la mare căutare.

Moldova, în topul global al consumului de kebab

Și pentru că fiecare comunitate are un fan dedicat, în Moldova titlul de cel mai loial consumator de kebab merge la un locuitor al capitalei, care a comandat kebab de 273 de ori într-un singur an. La nivel global, Moldova intră în top 10 țări care comandă kebab în aplicația Glovo, cu peste 80.000 de consumatori care au ales kebabul în ultimul an.

Despre Glovo

Glovo este o platformă tehnologică de ultimă generație care conectează clienții, afacerile și partenerii printr-o gamă variată de servicii – de la restaurante locale și supermarketuri, până la magazine cu amănuntul. În calitate de lider în domeniul Quick Commerce – noua generație a comerțului electronic – Glovo își propune să construiască cea mai mare piață online, oferind acces rapid la orice produs din oraș, în doar câteva minute.

Fondată în 2015 la Barcelona, compania s-a extins rapid și operează în prezent în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Pentru mai multe informații despre Glovo, accesați acest site.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente