„Rămăsese un rând și am scris: «redactor-șef la #diez».” Primele reacții ale elevilor de clasa a IX-a după examenul la limba română

examen-scoala-bacalaureat-elevi
Foto:Alamy

Astăzi, 9 iunie, elevii din clasa a IX-a au susținut examenul la limba de instruire. Pe rețelele de socializare și în grupurile dedicate examenului, elevii și-au împărtășit părerile despre testare. Unii scriu că a fost ușor, iar alții cred că nu au scris totul corect și așteaptă baremele de corectare.

Am adunat câteva dintre reacțiile elevilor, care arată emoțiile lor după examenul la limba română.

#1. „Toate au fost ușoare după părerea mea, comparativ cu ceilalți ani.”

#2. „Trebuia de descris anume o carte pe care am învățat-o anul acesta la școală?”

#3. „La anunț nu era indicată ocupația persoanei care scrie anunțul, iar mie îmi rămăsese un rând și am scris: «redactor-șef la #diez»”

#4. „Dacă am scris o carte pe care am citit-o, dar nu din curriculum, scade puncte?”

#5. „De ce n-ați scris la opt? Era ușor, puteați pune simplu: «povesti-ar; duce-m-aș».”

#6. „A fost cel mai ușorrrrr!”

#7. „Structura temelor bacului se repetă din an în an, ca la examenul gimnazial?”

#8. „Nu știu cum voi, dar mie cel mai tare mi-a plăcut cel cu instrumente muzicale.”

#9. „Dacă n-am scris numele jos la anunț, nu știți câte puncte o să-mi scadă?”

#10. „Dacă la itemul cu funcții sintactice n-am specificat ce fel de complement este, scade puncte?”

#11. „Ușor!”


În acest material am adunat reacțiile elevilor după examenul la matematică, iar aici – după examenul la istorie.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Ana Mărgineanu
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente