„Gustul tradiției – de la noi, pentru voi.” Kaufland Moldova, mai aproape de producătorii locali 

Gustul-Traditiei_1920x1080px

 „Gustul tradiției – de la noi, pentru voi” este noua campanie de comunicare lansată de Kaufland Moldova. Ea este dedicată susținerii și promovării producătorilor locali. Această inițiativă aduce în vizor activitatea producătorilor autohtoni și a poveștilor din spatele produselor disponibile pe rafturile magazinelor Kaufland.

Istoriile de succes vor fi promovate pe toate canalalele de comunicare a companiei și în mass media. Prin intermediul acestei platforme, Kaufland Moldova își propune să aducă mai aproape consumatorii de originile alimentelor pe care le aleg, promovând astfel autenticitatea și calitatea acestora.

Politica Kaufland de achiziții se bazează pe transparență, etică și corectitudine, aspecte ce caracterizează întregul model de business al grupului Schwarz, din care face parte compania. Parteneriatele pe care le dezvoltă cu furnizorii au la bază un cod de conduită, bazat pe respectarea legislației în vigoare, care înglobează în același timp standardele și directivele internaționale.

Colaborarea cu producătorii autohtoni este și va rămâne o prioritate pentru noi, fiind parte din ADN-ul companiei. Prin intermediul acestei campanii, ne dorim să reiterăm angajamentul nostru față de susținerea producătorilor locali.

De asemenea, ne dorim să evidențiem munca dedicată a producătorilor noștri. Fiecare produs are o poveste, iar noi suntem mândri să fim un partener de încredere pentru antreprenorii locali. Împreună, putem susține economia locală și putem oferi clienților noștri produse de calitate, pline de gust și tradiție.

Cristina Aramă, managera Corporate Affairs

În prezent, Kaufland Moldova pune la dispoziție o gamă diversificată de peste 8 500 de produse, provenind de la producători și furnizori locali. Mulțumită acestui parteneriat de lungă durată, producătorii autohtoni beneficiază de oportunitatea de a accesa și piața europeană. De exemplu, în oferta Kaufland România se regăsesc o serie de produse moldovenești, printre care miere, gemuri, sucuri naturale, nuci și fructe uscate, vinuri, divinuri și spumante renumite, produse cosmetice, înghețată, patiserie și altele.

Kaufland Moldova a demonstrat constant susținerea față de producătorii și furnizorii locali, inclusiv și în perioadele de criză, când a implementat diverse soluții menite să sprijine afacerile acestora. Prin inițiative precum, flexibilizarea termenilor de plată, asigurarea unei rețele de distribuție constantă și promovarea produselor locale în campanii dedicate, Kaufland a contribuit la menținerea activității economice și la consolidarea relațiilor cu partenerii locali, reafirmându-și astfel angajamentul față de dezvoltarea durabilă a comunităților în care activează.

Despre Kaufland Moldova

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 540 de magazine în opt țări, peste 155 000 de angajați și o rețea de 9 magazine în Republica Moldova. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.md.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente