Gestionarea eficientă a timpului reprezintă cheia succesului atât pentru antreprenori, cât și pentru angajați. Vestea bună e că există numeroase instrumente și tehnici care te pot ajuta să-ți organizezi corect timpul și să-ți atingi obiectivele stabilite. Despre acestea vei putea afla în cadrul unui atelier moderat de Alexandru Mihailenco, șef operațiuni de rețea la Shippeo – start-up tehnologic care permite companiilor să urmărească și să gestioneze livrările în timp real.
Potrivit organizatorilor evenimentului, în cadrul acestuia vei afla:
# cum să gestionezi timpul în calitate de director executiv;
# cum să planifici și să gestionezi timpul echipelor din operațiuni.
Pe lângă teorie va fi și multă practică. Alexandru a pregătit o serie de exerciții utile pentru toți cei prezenți la atelier. Apropo, echipa pe care o conduce implementează deja tehnicile despre care el va vorbi, iar unul dintre angajații săi chiar a livrat un discurs TED Talks la acest subiect.
Când: 30 iulie, ora 18.00
Locație: maib park, str. 31 August 1989, nr. 127, Chișinău
Aici puteți să vă înregistrați la workshop. Participarea este gratuită, cu înregistrare prealabilă.

Evenimentul este organizat în cadrul Entrepreneurship in Residence Program in Moldova și găzduit de maib. Programul este organizat de XY Partners, cu suportul fondului regional de investiții Ukraine-Moldova American Enterprise Fund, în parteneriat cu Proiectul Tehnologiile Viitorului în Moldova, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie.