Astăzi, 20 ianuarie, în intervalul orar 10.00-17.00, serviciile aplicației „Tranzy” și ale hărților digitale nu vor fi disponibile. Informația a fost confirmată de către Primăria municipiului Chișinău într-un mesaj pe Telegram.
Potrivit municipalității, această măsură este necesară pentru desfășurarea lucrărilor de mentenanță și pentru a aduce îmbunătățiri în cadrul serviciului furnizat de către aplicație.
Pentru informații suplimentare despre circulația unei rute sau alta puteți apela:
# Linia Fierbinte Regia Transport Electric Chișinău – 022204205;
# Dispeceratul Parcului Urban de Autobuze – 022837317, 022558071.
Tranzy este o aplicație mobilă care oferă călătorilor informații privind timpul de sosire a transportului public în stații. Aplicația Tranzy este disponibilă pentru a fi descărcată din Google Play și App Store.
Călătorii pot accesa prin intermediul aplicației mobile și următoarele funcționalitӑți:
# hartă actualizată a stațiilor de transport public din oraș;
# detalii actualizate despre linii și rutele optime în funcție de punctul de plecare ales;
# stațiile de troleibuz din proximitatea zonei;
# distanța până la destinație;
# cea mai apropiată stație pentru determinarea traseului optim de a ajunge la destinația dorită în cel mai scurt timp.