Astăzi, 20 ianuarie, serviciile aplicației Tranzy, care oferă informații despre transportul public din Chișinău, nu vor fi disponibile

telefon Tranzy
Foto:Telegram/Primăria Municipiului Chișinău

Astăzi, 20 ianuarie, în intervalul orar 10.00-17.00, serviciile aplicației „Tranzy” și ale hărților digitale nu vor fi disponibile. Informația a fost confirmată de către Primăria municipiului Chișinău într-un mesaj pe Telegram.

Potrivit municipalității, această măsură este necesară pentru desfășurarea lucrărilor de mentenanță și pentru a aduce îmbunătățiri în cadrul serviciului furnizat de către aplicație.

Pentru informații suplimentare despre circulația unei rute sau alta puteți apela:
# Linia Fierbinte Regia Transport Electric Chișinău – 022204205;
# Dispeceratul Parcului Urban de Autobuze – 022837317, 022558071.

Tranzy este o aplicație mobilă care oferă călătorilor informații privind timpul de sosire a transportului public în stații. Aplicația Tranzy este disponibilă pentru a fi descărcată din Google Play și App Store.

Călătorii pot accesa prin intermediul aplicației mobile și următoarele funcționalitӑți:
# hartă actualizată a stațiilor de transport public din oraș;
# detalii actualizate despre linii și rutele optime în funcție de punctul de plecare ales;
# stațiile de troleibuz din proximitatea zonei;
# distanța până la destinație;
# cea mai apropiată stație pentru determinarea traseului optim de a ajunge la destinația dorită în cel mai scurt timp.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente