Studenții anului I de la programul Design și tehnologii poligrafice, UTM, au studiat tema „Fonturi”

008-2

Dincolo de cursuri, examene, deadline-uri pentru laboratoare, studentul de azi, angajat într-o multitudine de roluri de învățare, simte necesitatea de a fi inspirat, motivat, ghidat spre performanță prin experiențe practice, într-un climat psihologic pozitiv, stimulativ în potențarea  formării profesionale.

Organizând procesul didactic în baza noilor paradigme ale educației, la UTM se acordă o atenție deosebită față de modul în care construiește situații de învățare pentru student, generând performanţă în învăţare, cu accent pe dimensiunea well-being.

Într-o atmosferă care stimulează învățarea colaborativă, studenții anului întâi, programul Design și tehnologii poligrafice, Facultatea de Design, alături de profesorul lor cool, modern, dedicat, conf. univ., dr. Sergiu TRONCIU, decanul Facultății Design, tinerii au studiat tema Fonturi.

Fără discursuri magistrale, care impun distanța rece dintre profesor-student, dl Tronciu a relaționat cu studenții de la egal, la egal, integrând creativ informația și încurajând formularea opiniilor de valoare. Astfel, studenții au avut libertatea de a se exprima, de a interacționa, făcând din lecție o experiență stimulativă de învățare.

Oferind exemple din viața reală, dar și din cărți și reviste de specialitate, perechea a decurs eficient, plăcut, calitativ, fără stres la proba existenței cunoașterii, căci la UTM scopul este ca studentul să înțeleagă și să aplice cele învățate în activități concrete.

Relaxați la oră, dar totuși focalizați pe învățarea temeinică a conținuturilor, studenții s-au bucurat de confort psihologic – o condiție esențială pentru obținerea reușitelor și performanțelor.

Depășind granițele formale, open mind și binevoitor cu tinerii studioși, dincolo de materia pe care o predă, dl Sergiu TRONCIU, a interacționat în mod real cu  studenții, a arătat disponibilitatea de a înțelege pro­ble­mele cu care se confruntă, soluționându-le împreună, stimulând învățarea colaborativă, prin lansarea provocărilor de a găsi soluții la probleme.

Pe fundalul emoțiilor pozitive: inspirație, motivație, bucurie, optimism, încredere în sine, curiozitate, amuzament, studenții au finalizat ora de curs prin tradiționalul gest realizat la sfârșitul orei de curs – o inimioară.

Acest material a fost scris și redactat de echipa UTM. Informațiile prezentate în acest material nu reflectă nici într-un mod opiniile echipei #diez.

Taguri: #PromoUTM
Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente