Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
- ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Centrul de Inovații în Tehnologii ale Informației și Comunicațiilor – IT Hub USM
- Obiectul achiziției: Mobilier
Ref. nr.: MD-STATEUNI-352244-GO-RFB
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.: MB-MOED-6542-ASF-U-10 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului „Centrul de Inovații în Tehnologii ale Informației și Comunicațiilor – IT Hub USM”.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuite în cadrul achiziției de Mobilier:
Lotul 1. Set mobilier amfiteatru
Lotul 2. Mese.
Lotul 3. Scaune.
Lotul 4. Flipchart, tablă albă mobilă.
Lotul 5. Scaun cu masa pliante.
Lotul 6. Fotoliu Bean-bag.
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea Mobilierului (conform anexei).
- Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”), și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
- Documentul de achizitie in limba română poate fi obtinut de Ofertanți interesati la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: [email protected], gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Alexei Mateevici nr. 60.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, bir. 109 până la data de 04.10.2023 ora 15:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – mun. Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, et.2, bir.201, Sala Senatului până la data de 04.10.2023 ora 15:00.
- Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o „Declarație de garanție a ofertelor„.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 5, 6 este: Republica Moldova, mun. Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, bir. 109, [email protected], tel:022-241-240.
Link de acces: https://usm.md/?p=22425