Compania AirMoldova a publicat o postare pe Facebook prin intermediul căreia anunță pasagerii despre etapele procesului de restructurare al activităților.
Cu scopul optimizării proceselor curente și concentrarea maximă pentru asistența pasagerilor, compania aeriană anunță despre următoarele sistări.
Oficiul AirMoldova, situat pe bulevardul Constantin Negruzzi 10 din Chișinău, urmează să fie sistat temporar. Tot personalul din incinta agenției va fi concentrat pe asistența pasagerilor în regim online pe adresa electronică [email protected].
Zborurile sunt sistate până pe 30 iunie, inclusiv. Pasagerii vor primi notificare la adresele de email cu opțiunile de rambursare și rezervare.
AirMoldova anunță că rambursările pentru zborurile anulate se procesează în continuare. Pasagerii care au procurat biletele online de pe site-ul companiei, vor primi rambursarea la solicitare, pe cardul cu care a fost achitat biletul. Pasagerii care au procurat biletele achitând în numerar/cu cardul, prin intermediul agențiilor vor putea primi rambursarea în numerar/pe card, odată cu reluarea activității comerciale și operaționale a companiei.