Un producător de la Hollywood i-a învățat pe tinerii din Moldova cum să-și transforme ideile în produse creative de succes

Titlu

În perioada 31 martie-5 aprilie, scriitorul, scenaristul și producătorul american Adam Sigel a revenit în Moldova pentru o serie de seminare interactive care au avut ca tematică conceptul de storytelling și modalități de implementare a acestuia în industriile creative.

Elevi și studenți din Chișinău, Cahul, Bălți au aflat ce înseamnă de facto o poveste, cât de complexe sunt personajele pe care avem tendința de a le cataloga drept pozitive sau negative și cât de variate pot fi unghiurile de percepție pe care le poate avea spectatorul.

Scenaristul le-a demonstrat participanților, prin varii exemple din scenarii și filme-cult ale culturii pop, că majoritatea producțiilor de succes au în spate construcții bine definite și verificate în timp. Și că, pentru a crea produse originale, a ieși din hotarele stereotipurilor, e bine să le cunoaștem și să le însușim.

Făcând referire la activitatea sa artistică impresionantă, Adam Sigel (autorul serialului „Afterworld” pentru Sony TV și fost Senior Editor în echipa lui Steven Spielberg), a conchis: „Sunt, de fapt, un povestitor.” Concluzie la care au ajuns și tinerii participanți, fiecare având propria sa narațiune, experiență personală sau istorie pe care vor să o facă cunoscută.

Această serie de evenimente face parte din programul Creative Speakers, program dezvoltat de către Asociația Companiilor de Creație din Moldova (COR), găzduit de către Mediacor, Nortek, Universitatea de Stat ,,Bogdan Petriceicu Hașdeu”, cu susținerea Ambasadei Statelor Unite ale Americii.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente