Teoria publicitară spune că instrumentele clasice de promovare sunt cele care au impact major de-a lungul timpului cu costuri de amortizare minime. Alegerea unor bannere publicitare este unul dintre instrumentele puse la dispoziția antreprenorilor care nu doar că sunt mai ieftine ca preț, dar au și o funcționalitate îndelungată dacă sunt concepute corespunzător.
În cele ce urmează, haideți să vedem, alături de echipa Artpoligraf, care sunt beneficiile bannerelor publicitare și de ce orice afacere trebuie să apeleze la acest mecanism de promovare.
# Bannerele sunt parte din dimensiunea vizuală a unui business
Indubitabil, o afacere de succes vinde nemijlocit prin aspectul său vizual impecabil – dacă un potențial client observă diferite scăpări în această dimensiune, s-ar putea ca impactul și rezultatul să întârzie considerabil.
Un banner amplasat, de exemplu, pe o stradă cu circulație intensă, pe care se reflectă elemente vizuale din brandingul afacerii crește vizibilitatea acesteia pe piață cu peste 27%.
# Bannerele facilitează conexiunea dintre cerere și ofertă
Un banner publicitar poate fi acea cheie de conexiune între necesitățile clientului și soluțiile pe care acesta le caută. Să ne imaginăm că în apropierea unui spital public se amplasează un banner cu date și servicii ale unui laborator de analize. Există previziunea că aproape 35% dintre pacienți vor memora intuitiv și instinctiv detaliile acestuia și vor alege să meargă exact acolo.
# Bannerele sunt un potențial trigger în conduita clientului
Știți evenimentele mari unde sunt plasate bannere roll up? De cele mai dese ori, misiunea acestora este de a informa clienții despre:
# natura evenimentului;
# invitați;
# canale de comunicare ulterioară (cum ar fi rețelele sociale, email sau canale de produse video).
În realitate, un banner roll up poate fi expresia fizică a unui call to action eficient, deoarece poate să-i invite pe oaspeți să facă o acțiune:
# să se aboneze la social media;
# să descarce o aplicație;
# să facă fotografii pe care să le plaseze pe social media.
Pentru ca un banner să fie funcțional acesta trebuie să întrunească câteva rigori:
# laconismul informațional – este indicat ca asupra machetei și conținutului acestuia să lucreze un brand manager care cunoaște natura produsului sau serviciului, astfel încât să spună în cuvinte puține esența lucrurilor;
# prezența unor informații valide – se impune verificarea repetată a datelor, pentru a evita erorile;
# conținutul vizual friendly – în general publicitatea stradală impune anumite standarde care sunt „prietenoase” ochiului, respectarea unei game cromatice, un șir de elemente recognoscibile pentru client.
Dacă vrei ca afacerea ta să fie văzută pe întreaga piață, apelează la serviciile de printare a bannerelor oferite de compania ArtPoligraf. La ei găsești o diversitate enormă de șabloane, prețuri accesibile și o abordare profesională.