Asociația Națională pentru Turism Receptor și Intern (ANTRIM) în colaborare cu primăria municipiului Chișinău a lansat o broșură turistică dedicată capitalei Republicii Moldova.
Broșura reprezintă un produs de promovare a Chișinăului ca destinație turistică europeană. Aceasta este scrisă în limba engleză și prezintă șapte motive pentru care municipiul trebuie pus pe lista de călătorii.
Așadar, cele șapte motive sunt:
#1. istoria bogată – în broșură a fost inclusă o listă a celor mai importante monumente istorice din Chișinău, pe care trebuie să le vizitezi;
#2. cultura – în broșură a fost inclusă lista muzeelor și galeriilor din Chișinău, dar și a celor mai importante instituții de cultură;
#3. gastronomie – în broșură sunt prezentate felurile de mâncare cu specific tradițional, pe care trebuie neapărat să le încerce un turist;
#4. vin – în broșură apar câteva tipuri de vinuri moldovenești;
#5. parcuri – broșura oferă informații despre cele mai importante parcuri din Chișinău;
#6. un business hub – în broșură este specificat faptul că Chișinău este un oraș potrivit pentru a organiza conferințe și evenimente internaționale, deoarece se află la granița dintre statele UE și CSI;
#7. un hub creativ – în broșură este descrisă industria creativă a Chișinăului și apare o listă a unor organizații care fac parte din aceasta.
Broșura poate fi găsită în incinta Centrului de informare pentru Turiști din Chișinău.








