3 000 de caiete produse din hârtie reciclată au fost donate în 13 școli și centre de creație din Chișinău, Ungheni și Orhei

Cover

În cadrul campaniei „Implicare prin reciclare”, Asociația de Voluntariat Internațional din Moldova (AVI), cu sprijinul Kaufland Moldova, și-au propus să sensibilizeze și să readucă în atenția publicului importanța protecției mediului, colectării și reciclării hârtiei.

Astfel, în perioada lunilor octombrie-decembrie 2022, AVI-Moldova și Kaufland Moldova, au organizat ediția a II-a a concursului național de desene „3R: Reduce, Reutilizare, Reciclare”. Scopul concursului a fost să încurajeze elevii din școlile a trei orașe din Republica Moldova (Chișinău, Ungheni și Orhei) să prezinte viziunea lor despre importanța reciclării și sortarea deșeurilor pentru protejarea mediului înconjurător.

Peste 300 de elevi din cele trei regiuni au participat la concurs. În urma procesului de evaluare a lucrărilor, au fost selectați câte 5 participanți din fiecare oraș, care au avut posibilitatea să-și expună desenele în magazinele Kaufland din Chișinău, Ungheni și Orhei. 

„În cadrul campaniei „Implicare prin reciclare”, am reușit să donăm 3000 de caiete produse din hârtie reciclată, instituțiilor de învățământ din Chișinău, Ungheni și Orhei, ca parte a eforturilor noastre de a crește conștientizarea și încurajarea tinerilor să dezvolte obiceiuri responsabile de colectare și reciclare. Prin organizarea concursului național de desene „3R: Reduce, Reutilizare, Reciclare”, dorim să încurajăm tinerii să-și exprime mai des viziunea asupra importanței reciclării și sortării deșeurilor pentru protejarea mediului. Suntem încântați să putem oferi generației viitoare oportunitatea de a se implica în acest proces și de a contribui la crearea unei societăți mai sustenabile”, a comentat Cristina Aramă, PR Manager Kaufland Moldova. 

Timp de 3 săptămâni, peste 2 000 de clienți Kaufland au avut posibilitatea să admire talentele tinerilor și să voteze cea mai reușită lucrare din cele 15 expuse. În rezultat, în perioada 19-26 noiembrie, toți participanții la concurs au fost premiați pentru participare și creativitate cu diplome și cadouri din partea Kaufland Moldova.

Trei lucrări cu cele mai multe voturi acumulate în fiecare dintre cele 3 regiuni au fost imprimate pe un lot de 3 000 de caiete. Caietele cu desene imprimate pe copertă au fost livrate de către organizatorii în 13 școli și centre de creație din Chișinău, Ungheni și Orhei, acolo unde tinerii participanți la concurs își fac studiile. Astfel, mesajul campaniei a fost transmis mai departe, pentru a sensibiliza societatea despre importanța colectării și reciclării hârtiei.

„Campania implicare prin reciclare nu este doar despre cele 3000 de caiete și doar despre copii implicați în această ediție. În ultimii ani ne-am propus să ajungem în cât mai multe școli din țară, acolo unde putem să comunicăm mesajul despre importanța protecției mediului și despre abordarea unor practici zilnice sustenabile în acest sens. Ne dorim ca tinerii participanți să multiplice cât mai mult posibil acest mesaj și să avem o societate care își unește eforturile de la mic la mare pentru ca lumea în care trăim să fie zilnic mai bună”, a declarat Olga CORTAC,  Președinte AVI-Moldova.

Concursul „3R: Reduce. Reuse. Recycle” este desfășurat pentru al doilea an consecutiv de către AVI, cu sprijinul Kaufland Moldova, în cadrul campaniei de conștientizare- „Implicare prin reciclare”. 

Despre AVI Moldova

În decursul activității sale, AVI  a gestionat mai multe proiecte ce au drept scop promovarea păcii, toleranței, voluntariatului internațional, schimbului intercultural, modului sănătos de viață și protecția mediului prin activitățile de voluntariat.

Protejarea  mediului înconjurător este doar una din prioritățile comunității noastre și echipa AVI  își propune în activitatea zilnică să creeze soluții pentru probleme de ordin ecologic ce vizează Republica Moldova. 

Pentru a afla mai multe detalii despre activitatea AVI, puteți accesa pagina de Facebook a Asociației

Despre Kaufland Moldova

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 9 magazine în Republica Moldova. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială.

Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi kaufland.md.  

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente