Vulnerabilitatea familiilor din sate, aflate la limita subzistenței, este o problemă actuală, care crează foarte multe traume și frici copiilor, stres, frustrări și nefericire adulților, îndeosebi în perioada sărbătorilor de iarnă. Doar printr-un efort comun putem aduce schimbarea, care va face diferența în destinul acestor familii.
Au mai rămas trei zile până duminică, 18 decembrie, când poți contribui la masa de sărbătoare pentru cei 700 de copiii defavorizați din satele Moldovei. Ce trebuie să faci este să ai dorința de a aduce un strop de bucurie și împlinire unui copil și:
# să intri în unul dintre magazinele Kaufland de pe Bd. Decebal sau Mircea cel Bătrân din Chișinău;
# să culegi o scrisoare de pe bradul campaniei și află istoria adevărată a unuia dintre copiii care vor beneficia de campanie;
# să cumperi produse alimentare și de igienă (în măsura posibilităților) și plasează-le în sacul Moșului.
Urmărește pe pagina facebook.com/themoldovaproject progresul campaniei și impactul gestului tău minunat.
„Societatea noastră are foarte multă nevoie de gesturi de bunătate și de a aduce speranța în viețile oamenilor. Este foarte important ca persoanele vulnerabile să conștientizeze că nu sunt singuri în impasul pe care-l au și că undeva acolo este cineva care se gândește la ei. Această campanie nu este doar despre obiecte sau despre daruri, ci este despre a petrece timpul împreună, a ne bucura de prezența reciprocă în viețile noastre și de a sărbători cu adevărat spiritul sărbătorilor de iarnă. Vă mulțumesc frumos că vă pasă!”, Victoria Morozov, fondatoarea A.O. The Moldova Project.
„Pentru rețeaua de magazine Kaufland implicarea în binele pe termen lung al comunității în care trăim este o prioritate. Suntem încrezuți în faptul că doar un program multilateral de intervenție în viețile familiilor social vulnerabile din RM, asigură un impact real și sustenabil. Iar în această ordine de idei, programul multidisciplinar organizat de către Asociația The Moldova Project este un important punct de diferențiere printre proiectele nobile de caritate pe care le susținem”, Cristina Aramă, Cristina Aramă, PR Manageră Kaufland Moldova.
Darurile colectate în cadrul campaniei vor fi distribuite copiilor și familiilor beneficiare începând cu 25 decembrie. Campania “Să fii Moș Crăciun e simplu” este parte din programul multidisciplinar de intervenție realizat de asociația The Moldova Project, prin care sprijinim cele mai vulnerabile familii din Moldova, să prevină abandonul copiilor și să devină independente.
Pregătirile sunt în toi.
Informații suplimentare despre Campania „Să fii Moș Crăciun e Simplu” aflați pe: Facebook, Instagram, Web: https://www.themoldovaproject.org.
Date de contact A.O. The Moldova Project: [email protected].