Glovo lansează Glovo Local, un program care susține afacerile mici să prospere pe fondul crizei economice

Glovo1

Creșterea inflației și a prețurilor pentru serviciile comunale pune presiune pe ambele categorii – venitul consumatorilor și marjele de afaceri, Glovo – o aplicație inovatoare cu mai multe categorii – lansează Glovo Local, noul program pentru afaceri mici și mijlocii din industria vânzărilor retail și restaurantelor pentru a le permite să își digitalizeze serviciile și să-și stimuleze creșterea.

Glovo Local este un hub de tip „all-in-one” unde companiile locale își pot alege soluțiile în funcție de nevoile și dorințele pe un singur site.

Serviciile disponibile include – soluții digitale și operaționale pentru canalele și magazinele proprii, instrumente dedicate pentru a gestiona operațiunile într-un punct de vânzare (de la accesul la date până la furnizarea de soluții pentru lanțul de aprovizionare) și a crește afacerile lor cu capacități de marketing și publicitate, a ajunge la noi clienți și să-și crească vizibilitatea.

Toate acestea sunt incluse într-un ecosistem ofertant de învățare și dezvoltare cu tutoriale dedicate și asistență în călătoria digitală.

„În Moldova, partea semnificativă a partenerilor noștri – sunt mici afaceri locale în potențialul cărora avem încedere. Noi înțelegem ce ajutor oferim în digitalizarea afacerilor locale, iar cu Glovo Local – îi punem în față, în centrul strategiei noastre, întărind eforturile noastre tehnologice și operaționale pentru a le oferi mai multe soluții pentru a-și dezvolta afacerile. Cu instrumentele oferite de Glovo Local ăi putem ajuta să ajungă la un număr mai mare de clienți, să-și accelereze creșterea și profitul sustenabil. În acest mod construim calea prin care afacerile vor crește și vor impacta creșterea economiei locale”, a spus Alexandru Mihalache, Country Manager Glovo Moldova.

Fiind lansat în 25 de piețe în care operează Glovo, Glovo Local este primul program de acest tip în Europa, Africa și Asica, care propune un portofliu consolitat de servicii și soluții pentru afacerile mici și medii, adaptat specific nevoilor lor. 

Lansarea Glovo Local coincide cu studiul desfășurat de Glovo în perioada septembrie-noiembrie 2022. Studiul a peste 3 200 de afaceri mici și medii din categoria restaurante, magazine alimentare din nouă piețe din Europa și Africa (Marea Britanie, Spania, Portugalia, Italia, Polonia, Bulgaria, Kenia, România și Morocco) a arătat că mai mult de o treime din afaceri mici și mijlocii (34 %) declară că atingerea de noi clienți este principala lor provocare, în timp ce aproape jumătate (48 %) dintre IMM-urile din țările vizate spun că experiența digitală a clienților lor devine mai importantă decât experiența în persoană.

Printre factorii care au determinat IMM-urile să caute sprijin și soluții suplimentare se numără schimbarea obiceiurilor consumatorilor, inflația ridicată, cheltuielile mai scăzute ale consumatorilor și riscurile macroeconomice globale.

About Glovo 

Glovo este o aplicație inovatoare cu mai multe categorii care conectează utilizatorii cu afacerile și curierii, oferind la cerere serviciile din restaurantele locale, magazine alimentare, supermarketuri, farmacii, magazine retail.  

Viziunea Glovo este să ofere tuturor acces la orice din orașul lor, ca utilizatorii noștri să poate savuta orice-și doresc, oricând își doresc și unde își doresc. Fondat în 2015 în Barcelona, Glovo operează în 25 țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Pentru mai multe informații despre Glovo vizitați: https://about.glovoapp.com/en/

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente