Cea mai mare rețea de magazine din țară, Linella, susține consumul rațional de energie electrică

Linella 1280x720px2
Foto:linella.md

În contextul situației critice în sectorul electroenergetic din țară, compania Moldretail Group SRL care gestionează rețelele de magazine LINELLA și FIDESCO renunță temporar la iluminarea logourilor de pe fațadele magazinelor cu scopul de a contribui la reducerea consumului de energie electrică.

Astfel, începând cu 24 octombrie, ora 20.00, compania pornește procesul de deconectare a logourilor de pe fațadele magazinelor, de pe întreg teritoriul țării, care din punct de vedere tehnic va avea loc treptat, pe parcursul acestei săptămâni.

Moldretail Group are în gestiune la moment peste 160 de magazine Linella și Fidesco pe întreg teritoriul țării, fapt ce va permite contribuirea companiei la eficientizarea consumul de energie pe întreg teritoriul țării.În acest context, magazinele Linella și Fidesco își vor continua programul de activitate în regim obișnuit, fără a perturba procesul de lucru.

Suntem responsabili în a economisi energia în perioada următoare și îndemnam toți cetățenii să consume rațional resursele energetice., a declarat director general Moldretail Group SRL, Igor CALCÎI.

Compania Moldretail Group  este cunoscută pe piața din Republica Moldova, în mare parte prin rețeaua de magazine Linella, care a dezvoltat o rețea autohtonă de peste 140 de magazine și o echipă de aproximativ 4 000 de angajați, fiind cea mai mare în retail-ul alimentar.

Datorită capacității mari de magazine pe care le deține Moldretail Group SRL, deconectarea logourilor de pe toate cele peste 160 de magazine de pe întreg teritoriul țării, este un exemplu demn de urmat și de către alți comercializanți.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente