Ați încercat să vă scanați certificatul de vaccinare și pe ecran apare „Certificatul nu este valid. Rugăm să generați un certificat nou pe pagina oficială indicată mai jos”? Ne-am confruntat și noi cu o astfel de problemă, așa că am decis să aflăm care este cauza acestui anunț chiar dacă ne-am vaccinat și am primit un certificat valid. Am contactat linia verde a Agenției Naționale de Sănătate Publică pentru a afla cum remediem această neregulă.
În cele din urmă, este nevoie să descărcați din certificatul vostru de COVID-19. Toate certificatele eliberate de Ministerul Sănătății până pe 16 noiembrie trebuie să fie descărcate din nou. În caz contrar, nu veți putea accesa documentul dumneavoastră, scrie ru.diez.md.
Mai mult, din luna noiembrie a acestui an, toate certificatele COVID-19 din Moldova pot fi scanate folosind doar aplicația Certificat COVID. Ea este disponibilă în App Store și Play Store.
De reamintit că de la începutul campaniei de imunizare în Moldova, aproape 29 % din populație s-au vaccinat cu schema completă.