„Unde inima ta bate.” Municipiul Cahul are un motto și un logo reprezentative regiunii

cahul_brand
Foto:https://ziuadeazi.md/

La 25 iunie, în cadrul programului „EU4Moldova: Regiuni-cheie”, a fost prezentat brandul municipiului Cahul. Pentru prima dată, acesta a apărut la evenimentul de recepționare a unei autospeciale pentru colectarea deșeurilor, donată de UE municipiului Cahul.

Logoul regiunii Cahul reprezintă un ansamblu din tre elemente principale:
# inima – în regiunea Cahul sunt oameni energici și emotivi, care simt cu toată inima;
# nufărul alb – unul dintre simbolurile reprezentative ale regiunii;
# izvorul vieții – reprezintă apele minerale curative cu care se mândrește mun. Cahul.

Mottoul regiunii este „Unde inima ta bate”.

De asemenea, brandul regiunii însumează trei caracteristici: reputație, îndrumare și recunoaștere.

„Acest brand poate asigura o recunoaștere, un brand puternic e ca și o lentilă prin care se focalizează toate eforturile și urma care este lăsată e mult mai vizibilă. Am dorit ca acest brand să aducă valoare ofertei regiunii Cahul. În al doilea rând, acest brand urmează să construiască o recunoaștere mai mare și mai vizibilă despre regiunea Cahul. Al treilea punct este că acest brand să focalizeze toate efortule de comunicare despre oferta  regiunii Cahul incât noi să lăsăm o urmă mult mai vizibilă și noi să devenim mult mai vizibili”, a declarat Eugen Boico, liderul echipei de proiect.

Logoul și mottoul Regiunii Cahul au fost aprobate deja de către Consiliul municipal Cahul, urmând să fie înregistrate la Agenția Proprietăți Intelectuale drept marcă comercială.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente