Startul evenimentului va avea loc pe 24 aprilie, ora 14.00, iar publicul îl va putea urmări live pe pagina de facebook, youtube și instagram Moldova Fashion Days, precum și pe paginile partenerilor media, a sponsorilor și organizatorilor „Din Inimă și Apius”.
Cele mai noi tendințe, culori alese, texturi îndrăznețe, stil și atitudine, asta vor oferi cei 20 de designeri autohtoni, care își vor prezenta pe 24 aprilie, ora 14.00, colecțiile pentru sezonul primăvară-vară în cadrul „Moldova Fashion Days Rebirth”.
La această ediție vor participa 20 de designeri autohtoni, brand-uri consacrate și îndrăgite de public, dar și nume noi la început de cale. Aceștia vor aduce pe podium cele mai alese ținute, de la colecții pentru copii, la cele cu rochii de mireasă, rochii cocktail, ținute office sau ethno rock. Show-ul se va desfășura în trei blocuri, în primul fiind colecțiile pentru copii. La această categorie vor defila branduri cunoscute precum Lidia Selici Kids, Gami Dress, Dani Kristine, Mini Lady, Mi-e Dor, Giardine, Cireșel, dar și copiii de la academia Mone Models și brandul de păpuși hand made Hellen Art.
Celelalte două blocuri vor fi dedicate colecțiilor pentru maturi. Aici publicul va avea ocazia să urmărească liniile vestimentare ale brandurilor, Mia Bella, Alina Bradu, Tricon&My Revival, Arabadji, Ajoure, Rodica Nicov, Parubina, Nicole Storm, Doina Cebotaru, Ionel, Julia Allert și Sophie.
„Moldova Fashion Days” face parte din campania „DININIMĂ” al cărui scop este să promoveze brandurile locale și să motiveze consumatorii să cumpere produsele realizate pe piața internă. Evenimentul este organizat de APIUS (Asociația Patronală din Industria Ușoară) și DININIMĂ și este susținut de către partenerii strategicii USAID, Sweden Sverige și UKaid. Partenerul general al evenimentului este Porsche Center Moldova, partenerii gold Felicia Optic Center, Engystol, Lymphomiosot, Nervoheel, Smile Dent, partenerii silver Vinuri și Spumante DOR și Derma
Beauty, partener bronze Akuratti.