Andrew Rayel, unul dintre cei mai de succes producători și DJ din lume, a continuat seria celor șapte întâlniri online, dedicate aniversării de 7 ani #DeAcasa a Rockit Conference. Antreprenorul creativ a dezvăluit ce a făcut pentru a crește în pandemie, despre fuzionarea a două branduri și cum se pot descurca artiștii în devenire. Următorul invitat este Alexandru Lebedev, alături de care vor fi puse în discuție ce fel de relație există între fake news și antreprenoriat.
Pandemia a devenit un test și filtru, prin care cei descurcăreți se adaptează, alții, însă, ajung să-și reia cariera muzicală de la zero sau să se reprofileze. Pentru Andrew Rayel și echipa sa, această perioadă a devenit o oportunitate de a se concentra pe ce nu reușeau în perioada activă cu turneuri. Anterior, cea mai bună promovare a pieselor sau seturilor erau evenimentele propriu-zise, însă pentru a compensa lipsa conexiunii unice dintre artist și public din scenă, Andrew a lansat seturi virtuale exclusive filmate în diferite locații deosebite din Moldova.
„Am avut planificate o mulțime de evenimente în întreaga lume. Acum, însă, ne focusam pentru a produce și lansa muzică. Studioul a devenit prima «acasă», deoarece a fost amenajat atât pentru producție, dar și pentru a putea produce ediții din radio show-ul Find Your Harmony. Suntem mai productivi ca niciodată, deoarece am avut timp să ne focusăm pe calitate și să facem un upgrade calitativ”, a menționat artistul.
Îndrăgitul de fani radio show marca Andrew Rayel a celebrat de curând FYH Episodul 250, care l-a marcat cu o apariție spectaculoasă în format digital. „Episodul 250 a fost celebrat foarte frumos cu o producție faină și la cel mai înalt nivel. Am avut un concept care a fost realizat de o echipă mare și am muncit mult pentru a face totul să iasă deosebit.”
Unul dintre schimbările majore menționate de Andrew a fost și fuziunea a două branduri – inHarmony Music record label și Find Your Harmony radioshow –, devenind un singur brand Find Your Harmony. Această schimbare a fost un pas important de business pentru a optimiza procesele de logistică, dar a comunica corect valorile întregii echipe și a casei de discuri.
„Perioada pandemică a adus multe schimbă majore, cum ar fi un avantaj pentru artiștii din categoria medie. Artiștii începători și superstarurile se confruntă cu un dezavantaj pe partea de booking – cei mici neavând încă capacitatea de a vinde bilete, iar cei mari solicitând prețuri prea mari pentru noile bugete ale evenimentelor. Tinerii artiști ar trebui să se concentreze pe prezența în online și a-și crește comunitatea de fani, dar și să se gândească la ce reprezintă ei ca artiști și să nu să se lase doar în speranța record labels”, dezvăluie Andrew Rayel despre ce ar putea să facă artiștii în devenire.
Întregul interviu îl puteți viziona mai jos.
Reamintim că seria live-urile 7 ani #DeAcasa continuă, iar marți, 13 aprilie, începând cu ora 19.00, pe pagina Rockit Conference, va avea loc următorul episod alături de Alexandru Lebedev, care va face o analiză cum afectează fenomenul de fake news comunitatea antreprenorială.
Luând în considerare starea curentă în evoluția COVID-19 la nivel național, Rockit Conference încurajează fiecare participant să țină cont de toate regulile de siguranță, pentru a contribui la revitalizarea vieții culturale.