Consumatorii își pot regla individual consumul de energie termică. Unde vă puteți adresa

IMG_8647

Conectarea/deconectarea și reglarea încălzirii în blocurile locative conectate la sistemul centralizat de termoficare este efectuată la solicitarea consumatorilor, de către gestionarul fondului loctiv sau responsabilul de contor, desemnat de majoritatea locatarilor.

În cazul în care, pe parcursul zilei, temperaturile aerului exterior sunt ridicate, iar caloriferele sunt supraîncălzite, recomandăm consumatorilor să solicite intervenția gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica, pentru ajustarea consumului de energie termică, utilizând următoarele canale:

# centrul de apel – 1300 și 022 447 447;

# pagina de Facebook a companieiTermoelectrica S.A.;

# aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.

„PTI-urile ajustează automatizat consumul de energie termică, conform setărilor prestabilite, în funcție de temperatura aerului exterior și necesitățile individuale ale consumatorilor, fără a fi necesară intervenția fizică a reprezentanților gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica”, a declarat Veaceslav ENI, directorul general al Termoelectrica.

 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente