Compania Date Inteligente a desfășurat o conferință de presă în cadrul căreia a prezentat rezultatele obținute în urma sondajului „Barometrul Mass Media – ediția lunii februarie”. Acest studiu a prezentat topurile rețelelor sociale utilizate de moldoveni.
Clasamentul celor mai accesate rețele de socializare la fel rămâne neschimbat, acesta fiind condus de Facebook (85,8 %), Odnoklassniki (40 %) și Instagram (39,6 %) care se bucură de tot mai multă popularitate în comparație cu februarie.
De asemenea, TikTok a crescut cu 2 % față de luna februarie, iar Telegram a crescut chiar de două ori mai mult decât în luna precedentă (cu 5,5 %).
Doar o persoană dintre cele 633 de respondenți a accesat în luna martie noua aplicație Clubhouse.
Acestea sunt rezultatele din luna precedentă.
În cadrul sondajului realizat telefonic au participat 633 de respondenți. Sondajul a fost efectuat în perioada 13-20 martie.
Marja maximă de eroare este de ±3,5 %.