Compania Date Inteligente a desfășurat o conferință de presă în cadrul căreia a prezentat rezultatele obținute în urma sondajului „Barometrul Mass Media – ediția lunii ianuarie”. Acest studiu apare în premieră în Republica Moldova și a prezentat topurile posturilor TV, ale portalurilor de știri și ale altor surse de informare, topul prezentatorilor TV, dar și alte informații despre activitatea mass-media în Republica Moldova.
Topul emisiunilor TV este condus de emisiunea „Vorbește Moldova”, care este urmărită de 28,56 % dintre respondenți. A doua cea mai vizionată emisiune este „100 de moldoveni au zis” cu ponderea răspunsurilor de 17,20 %, iar pe locul 3 este emisiunea „Politica” cu Natalia Morari, care este vizionată de 10,98 %. Restul emisiunilor înregistrează ponderea răspunsurilor sub 10 %.
Top cinci prezentatori (prezentatoare) TV care sunt cei (cele) mai urmăriți (urmărite) în Moldova sunt: Natalia Morari (25 %), Natalia Cheptene (19,73 %), Lilu Ojovan (14,54 %), Mariana Rață (9,34 %) și Emilian Crețu (8,22 %).
Cel mai des, respondenții au observat publicitatea diferitelor tipuri (branduri) de medicamente (10,7 % dintre respondenți).
Cele mai menționate branduri comerciale menționate de respondenți au fost: Sebo (7,76 %), Delimano (5,24 %) și Top Shop (4,74 %).
Mulți respondenți au memorat reclama socială despre COVID-19 (3,37 %).
Sondajul a fost făcut pe un eșantion de 616 persoane, în perioada 15-22 ianuarie. Eroarea maximă a sondajului este de ±3,9 %.