Top cinci tipuri de companii pentru care sistemul CRM este indispensabil

crm integrare moldova glucose

În contextul actual, tot mai multe afaceri dispar din vizorul consumatorului, în timp ce altele se dezvoltă vertiginos, în pofida crizei pandemice. Oare un sistem de management eficient într-adevăr îmbunătățește profitabilitatea businessurilor, indiferent de situația de pe piață? Și a doua întrebare ce apare este: oare afacerii mele i se potrivește acest sistem?

Pentru a te scăpa de îndoieli, ți-am pregătit o listă de 5 tipuri de businessuri pentru care integrarea CRM este indispensabilă. Afacerea ta face parte din aceste categorii?

  • Companiile din domeniul manufacturii (fabrici și uzine)

Un sistem CRM oferă o varietate de funcții utile pentru succesul companiilor în domeniul producerii. Acestea se pot concentra pe îmbunătățirea calității produselor și re-vânzarea acestora. În plus, încheierea contractelor este monitorizată și raportată lunar. Aici CRM va funcționa ca un instrument de colaborare între departamentele de vânzări, marketing, inginerie și suportul clienților.

De asemenea, producătorii pot stabili relații puternice cu furnizorii și rețelele de distribuție. Pe lângă toate acestea, procesul de ofertare și de stocare a datelor despre producție este mai organizat și ușor de accesat de către toți angajații.

  • Businessuri din sfera prestării serviciilor (B2C)

Să presupunem că ai o firmă mică specializată în servicii financiare. Nu ai manageri de vânzări sau un account manager responsabil de clienți. Relațiile cu clienții tăi actuali sunt demult consolidate și nu mai pui un accent clasic pe vânzări.

Integrarea CRM-ului va fi aplicată diferit decât în cazul unei companii cu o echipa mare de vânzări. Aici, accentul ar fi pe colectarea și organizarea datelor clienților. Vei putea urmări e-mailurile, listele de contacte, evenimentele ce urmează a fi organizate și, bineînțeles, documentele de planificare. Rapoartele vor include informații despre clienți și prospecți, rezumate de activitatea companiei. În plus, funcțiile sofisticate de analiză, prognoză și AI platformei CRM vor permite angajaților să personalizeze experiențele clienților. Astfel, vei obține loialitatea acestora.

  • Companii din sfera HoReCa

Indispensabil este sistemul CRM pentru restaurantele, hotelurile și cafenelele ce dispun de serviciul de livrare. Recepționarea solicitărilor devine extrem de ușoară în special în momentul apelului efectuat de către client. La această etapă, angajatul introduce datele oferite în fișa prospectului, ce ulterior va deveni client stabil. De aici, platforma CRM păstrează absolut toată informația ce ajută la personalizarea comunicării cu apelantul. Aceasta conține numele, numărul de telefon, adresa, solicitările suplimentare ale comenzii etc.

Chiar dacă afacerile din domeniul HoReCa nu dispun de livrare, CRM este un instrument util în preluarea comenzilor. Nicio solicitare nu este ignorată, atât timp cât angajatul are la îndemână un sistem CRM adaptat la nevoile restaurantului sau hotelului.

  • Afacerile din sfera B2B

CRM simplifică tranzacțiile B2B, utilizând instrumente avansate de gestionare a datelor pentru a urmări atât prospecții, cât și clienții. Analiza predictivă din ce în ce mai avansată și caracteristicile AI permit echipelor tale de vânzări să determine următorii pași în ciclurile lor de vânzări și metodele optime de abordare a fiecărui client.

În plus, CRM automatizează procesele de vânzare pentru a accelera tranzacțiile, fără a știrbi din calitatea datelor. Software-ul CRM ajută companiile B2B să dețină date exacte și să rămână în top, pentru a câștiga un avantaj competitiv pe piață.

  1. Companiile E-commerce

Nu uităm și de comerțul online, care și-a găsit locul sub soare în anul 2020. Fiind o sferă ce își consolidează monopolul în era tehnologiilor inovaționale, e-commerce-ul are nevoie de automatizare. În acest sens, afacerile din domeniul comerțului electronic tot mai mult sunt în căutarea unui sistem de management avansat pentru a-și crește profitul. Utilizarea unei platforme CRM oferă o mulțime de avantaje pentru departamentele de marketing, logistică, IT și HR.

Angajații au posibilitatea să-și îndeplinească pe pași sarcinile stabilite, să raporteze activitatea sa, apoi să-și vadă performanțele lunare sau săptămânale. Șefii de departament pot urmări în timp real rezultatele fiecărei echipe, iar clienții sunt prelucrați eficient fără să se piardă în pâlnia de vânzare.

După cum vezi, indiferent de sfera activității tale, un sistem integrat profesionist și adaptat la nevoile tale este un instrument perfect de gestionare a activității antreprenoriale. Automatizat, ușor de utilizat și intuitiv în abordare, un CRM în Moldova este indispensabil în creșterea performanței businessului tău.

Vrei să cunoști mai multe despre acest sistem de gestionare a relației cu clienții? Sună acum la 022 000 200 și echipa de experți din compania Glucose îți va răspunde la orice întrebare.

Glucose – suntem energia afacerii tale!

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente