Instagram a implementat un upgrade multașteptat de utilizatori. Este vorba de procesul de căutare al unei postări sau al unui anumit tip de conținut. Până acum, puteai găsi conținut pe Instagram în două feluri, prin referințe exacte către un utilizator – @mixologypassionate sau prin etichete/hashtag-uri folosite în postări. Dacă scriai greșit un hashtag, nu găseai nimic.
De acum înainte, procesul de căutare a devenit foarte similar cu cel de pe Facebook. Poți folosi cuvinte cheie obișnuite pentru a găsi ceea ce te interesează. Cauți rețete de plăcintă, acestea cuvintele pe care trebuie să le tastezi în bara de căutare din Instagram, scrie playtech.ro.
Pentru că va trece ceva timp până este reindexat tot conținutul de pe Instagram în această manieră, în prima fază, funcția a fost introdusă în țările vorbitoare de engleză, SUA, Canada, Marea Britanie și alte câteva teritorii.
Algoritmii de inteligență artificială scanează fotografiile și clipurile de pe Instagram pentru a înțelege dacă ceea ce „vede” se aliniază cu ceea ce cauți. În final, scopul pare să fie de a-ți afișa.