Victoriabank, tot mai mult parte din viața oamenilor. +80 % volumul operațiunilor efectuate la distanță în prima jumătate a anului, față de aceeași perioadă din 2019

Copy of Digital 1000×667

Victoriabank, bancă de top din Republica Moldova, contribuie tot mai mult la digitalizarea oamenilor și oferă servicii de ultimă generație prin investițiile făcute și lansările periodice.

Bankingul online și cardurile înseamnă confort și mobilitate pentru clienți, ambele fiind în creștere în preferințele acestora, așa cum arată și cifrele pe primul semestru din acest an:

  • clienții care doresc un împrumut de la Victoriabank pot aplica online pentru cardul de credit STAR Card, credite de consum, credite imobiliare, credite auto, respectiv la  programul „Prima Casă”. Facilitatea a fost lansată la sfârșitul lui 2018, iar de atunci a adus aproape 20 000 de aplicații;
  • recent, a fost lansat site-ul destinat produsului STAR Card – www.starcard.md, unde clienții pot solicita în doar câteva clicuri un card de credit, pot face cunoștință cu condițiile de emitere a unui STAR Card și cu funcționalitățile și beneficiile acestuia. Pentru comoditatea clienților, partenerii au fost împărțiți pe categorii de comercianți, în dependență de domeniul activității, pot fi găsite cu ușurință adresele exacte ale magazinelor partenere și pot fi vizualizate ratele pentru fiecare partener în parte;
  • peste 350 000 de carduri din Republica Moldova sunt emise de Victoriabank, iar dintre acestea 12 000 sunt carduri de credit. Banca are peste 17 % cota de piață la finalul lunii iunie curent, 0,55 % față de primul semestru al anului trecut;
  • în acest an, prin aplicația VB24 Pay s-au făcut 10 000 de tranzacţii/lună. VB24 Pay este singurul portmoneu digital bancar din țară, fiind lansat încă în 2017. Poate fi descărcat gratuit de pe Google Play și este disponibil pentru smartphonurile cu un sistem de operare Android 4,4 și versiuni superioare cu modulul NFC;
  • în fiecare zi din primul semestru din acest an, au fost efectuate, în medie, 500 de plăți cu telefonul prin VB24 Pay și Garmin Pay. Victoriabank este prima bancă din Moldova care a lansat Garmin Pay în 2019, iar aplicația este disponibilă atât deținătorilor de carduri Visa, cât și Mastercard, care pot fi înrolate cu ușurință în dispozitivele Garmin compatibile;
  • VB24 Web și VB24 Mobile, serviciile de banking online de la Victoriabank, au ajuns la peste 177 000 de utilizatori la finalul lunii iulie curent, cu 47 000 de utilizatori mai mult față de aceeași perioadă din 2019. Cele mai frecvente operațiuni de la distanță au fost, în prima parte a anului, următoarele: plată utilități, transferuri către conturile proprii și ale altor clienți, schimb valutar și achitări pentru serviciile publice, achitări ale impozitelor;
  • prin aplicația mobilă VB24 Mobile și pagina de banking pe web VB24 Web, utilizatorii au realizat în acest an circa 400 000 de operațiuni pe lună, în comparație aceeași perioadă a anului 2019, când au fost realizate aproximativ 250 000 de operațiuni. Volumul operațiunilor a ajuns la un maxim în iulie curent, când a depășit valoarea de 250 de milioane de lei;
  • preferința pentru utilizarea mediilor digitale se remarcă și în cadrul clienților companii. Volumul tranzacțiilor efectuate prin VB24 Business a crescut cu 2,13 % în prima jumătate a anului față de aceeași perioadă din 2019;
  • Victoriabank a modificat la începutul acestui an tehnologia eliberării codului PIN pentru clienții de carduri, înlocuind plicul cu coduri PIN cu un cod PIN temporar (E-PIN) primit pe SMS. În primele șase luni ale anului, au fost emise aproape 35 000 de carduri cu eliberarea E-PIN-ului. Clienții se arată mulțumiți de noua procedură care le oferă siguranță în plus, le economisește considerabil timpii de așteptare la ghișeul băncii și care le oferă posibilitatea gratuită de a alege PIN-ul dorit. Clienții deja existenți, deținători de carduri, au și ei posibilitatea modificării gratuite a PIN-ului prin intermediul oricărui bancomat Victoriabank;
  • numărul și volumul operațiunilor realizate prin intermediul canalelor de deservire la distanță, dedicate persoanelor fizice a crescut cu 63 %, respectiv cu 80 % în primele șase luni ale acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut;
  • Victoriabank are una dintre cele mai mari rețele de bancomate din Moldova. La finalul lunii iunie curent, a ajuns la aproape 180 de bancomate în întreaga țară, dintre care aproape 40 sunt Cash In.

Victoriabank, ca bancă inovatoare și digitalizată datorită nenumăratelor premiere pe care le-a adus pe piața din Moldova, va continua să vină cu noutăți pentru clienți atât pentru o experiență cât mai bună a acestora în relația cu banca, cât și pentru a încuraja bankingul de la distanță.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente