Zona de sub podul de la intersecția străzii Miorița cu șoseaua Hâncești, spre ieșirea din Chișinău, capătă o nouă imagine. Muralistul Dumitru Potapov a început deja lucrările pentru murala care cuprinde elementele brandului turistic al Republicii Moldova – „Pomul Vieții”.
Suprafața proiectului se extinde pe 3 800 de metri pătrați, iar costul este estimat la 300 000 de lei.
Inițiativa face parte din campania națională #NeamPornit și a strâns în jur atât comentarii de apreciere, dar și critici din partea activiștilor locali care s-au plâns pe faptul că inițiativa a fost decisă netransparent.
Vezi și: De unde #NeamPornit și unde #AmAjuns. Viața pereților de sub podul de la Telecentru, un longread realizat de colega noastră.
Dacă dorești să fii mereu la curent cu cele mai populare și actuale știri de pe #diez, ești mereu binevenit(ă) și pe canalele noastre de Telegram: RO și RU.