Artcor anunță lansarea unui hackathon dedicat marketingului digital. Cum poți participa

hackathon artcor

Liberii profesioniști interesați de marketingul digital și domeniile conexe pot investi în dezvoltarea lor profesională și pot obține mai multe cunoștințe practice în domeniu. Centrul de dezvoltare a industriilor creative Artcor – singura platformă dedicată industriilor serviciilor creative din țară – anunță desfășurarea unui hackathon, cu tema E-Hack Digital Marketing. Programul se va desfășura online în perioada 23-26 iulie, iar beneficiarii vor avea ocazia să interacționeze și să fie ghidați de experți și practicieni ai domeniului din Republica Moldova, România și Ucraina.

Mai mult, unul dintre punctele forte ale evenimentului va fi și faptul că pe lângă cunoștințele teoretice acumulate, participanții vor avea ocazia să implementeze în practică cele învățate prin crearea campaniilor de promovare pentru afacerile locale, beneficiari ai programului GoOnline.

Programul hackathon-ului E-Hack Digital Marketing

Astfel, maratonul de patru zile va fi compus din:

# cursuri și traininguri deschise publicului larg, pe diferite teme:
digital marketing;
— elaborarea unui brief pentru un client;
— plan de comunicare și campanii creative de comunicare (inclusiv video și design);
c
opywriting pentru campaniile de digital marketing;
— c
ampanii pe Facebook/Ads (Google Analytics);
— c
ampanii pe Instagram/Ads (inclusiv campanii pe Tik Tok);
— pregătirea pitch-ului.

Trainingurile vor fi accesibile pentru toți doritorii pe pagina de Facebook Artcor;

# workshopuri, studii de caz și sesiuni de mentorat doar pentru participanții hackathon-ului. Astfel, participanții vor avea ocazia să lucreze în echipe pentru crearea și lansarea unor campanii reale de promovare a afacerilor locale.

Accesul pentru aceste workshopuri va fi limitat și va fi disponibil doar pentru cei selectați să participe la hackathon.

Mentorii și experții hackathon-ului E-Hack Digital Marketing

Printre mentorii hackathon-ului se numără experți cu renume în crearea, promovarea și setarea campaniilor de marketing digital pentru afacerile autohtone, printre care:
# Alexandr Kanțler, „Insta.tools”, DIEZ Digital Agency (Ucraina);
# Vadim Cușnir, „Agenție vie” (România);
# Olga Radu, „Casa Imago”;
# Eugen Boico, Agenția Creativă „Publicis”;
# Anton Pahotin, Agenția Go Social;
# Elena Știubei, „Agenție vie”.

Condițiile de înscriere și criteriile de eligibilitate la hackathon-ul E-Hack Digital Marketing

La hackathon, liberii profesioniști se pot înregistra individual sau cu echipa formată din unul sau mai mulți specialiști în domeniul tehnic, creativ (design + copywriting) ori strategic. Participanții vor putea să-și dezvolte abilitățile profesionale implementând campanii de digital marketing pentru entități juridice reale – beneficiari ai proiectului proiectul GoOnline – fiind ghidați de experți din domeniu.

Pentru a participa la hackathon te poți înscrie aici. Aplicările sunt deschise până pe 20 iulie.

Mai multe detalii găsești în evenimentul creat pe Facebook.

Pe perioada hackathon-ului, participanții vor avea acces gratuit la spațiul de coworking de la Artcor, iar ulterior vor avea acces la o rețea largă de networking, după ce vor fi incluși în baza de date a centrului pentru a fi recomandați partenerilor.

Antreprenoriatul – motor de dezvoltare a industriilor creative

Hackathon-ul în marketing digital E-Hack Digital Marketing este organizat ca parte a componentei de antreprenoriat în industriile creative. Acesta este unul dintre cei trei piloni strategici ai Artcor, pe lângă școală și comunitate.

Printre programele de antreprenoriat dezvoltate de Artcor se numără GoOnline, Bridge2Global Market, Yep!Moldova. 

În primul an de la fondare, Artcor a fost gazda a 600 de oameni de afaceri și tineri care doresc o carieră în business, oferind în cadrul programelor de dezvoltare antreprenorială și a startup-urilor peste 150 de ore de mentorat, susținute de experți locali și internaționali. Pe de altă parte, în primele trei luni de implementare a programului GoOnline au fost digitalizate circa 60 de întreprinderi mici și mijlocii pentru care au fost dezvoltate instrumente de e-commerce.

În Moldova, peste 13 000 de persoane sunt angajate în sectorul industriilor creative, majoritatea fiind tineri.

Artcor este administrat de Asociația Companiilor de Creație din Moldova (COR) și susținut de partenerul strategic Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Suedia și UK aid.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente