Podul de la Telecentru va căpăta o nouă imagine în scurt timp. În locul desenelor cu care ne-am obișnuit, pe acesta va fi realizată o pictură murală. Inițiativa face parte din cadrul campaniei naționale #NeamPornit.
Murala va fi realizată sub podul de la Telecentru, la intersecția străzii Miorița cu șoseaua Hâncești. Aceasta va cuprinde integral elementele brandului turistic al Republicii Moldova – „Pomul Vieții” – și va fi efectuată de către artistul muralist Dumitru Potapov.
Inițiativa va fi lansată online, în cadrul unui eveniment transmis în direct pe Facebook. Acesta se va desfășura pe pagina Agenției de Investiții, dar și pe pagina #NeamPornit, marți, 14 iulie, începând cu ora 12.00.
Campania națională #NeamPornit a fost inițiată la sfârșitul lunii aprilie de către Agenția de Investiții, partener de dezvoltare al sectorului turismului și care promovează Moldova drept o destinație turistică cu experiențe autentice și neexplorate. Inițiativa are scopul de a stimula crearea ofertelor turistice locale și creșterea consumului produsului intern, în contextul în care sectorul ospitalității a fost lovit dur de efectele pandemiei de COVID-19.