De Ziua Internațională a Poeziei, pe 21 martie, Julius Meinl continuă misiunea de a face lumea mai bună prin poezie, îndemnând oamenii să-și redescopere creativitatea la o ceașcă de cafea sau ceai. Tradițional, compania invita persoanele să se simtă poeți (poete) și le achita versurile cu cafea, dar în condițiile carantinei, Julius Meinl a lansat o nouă provocare prin intermediul căreia îndeamnă oamenii să scrie versuri pe Instagram.

„Am putea cânta de la balcoane, însă azi, de Ziua Mondială a Poeziei, universul ne oferă puterea cuvintelor. În ultimii șase ani, evenimentului nostru global a inspirat mii de iubitori de cafea și ceai din întreaga lume. Acest an se dovedeşte a fi unul dificil din cauza contextului COVID-19.

Suntem încrezători de faptul că partenerii noștri implementează cele mai înalte standarde de igienă şi prevenţie. Cu toate acestea, evoluţia situaţiei poate determina şi impune anumite limitări, existând posibilitatea ca harta locației de mai jos să nu fie actualizată cu precizie.

De aceea, până în data de 21 martie, poţi trimite poezia ta ca o postare pe feed-ul Instagram, însoțită de hashtag-ul #PayWithAPoem, astfel încât aceasta să conteze pentru ținta de donație din acest an și pentru lupta împotriva analfabetismului împreună cu organizația globală caritabilă Worldreader”, scrie pe pagina companiei.

Vezi și pagina de Instagram a companiei.